ECOLOGIE

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 27-01-2010 22:37

Wilhelmus,,, in mijn huis in Sosua heb ik al jaren Bambumeubelen , net als eiken onverslijtbaar !
Hier is er weinig eikenhout , wel mahony en tiekhout , ook maakt met mooi werk van pitriet , maar dat is niet zo sterk , je zakt er gauw door.
Ben een jaar of 7 Duinwachter geweest in Santpoort , ik woonde toen aan de monding van het Noorzeekanaal , mijn eerste bankstel met veel nostalgie , was inderdaad ook eikenhout.

Gast

Bericht door Gast » 28-01-2010 14:33

b]NEDERLAND HET PARADIJS VOOR ANTILLIANEN[/b

AMSTERDAM - Ook al is ons land zo welvarend het aantal daklozen blijft stijgen. Ook is er groei waar te nemen van het aantal dakloze vrouwen.

Stichting Cordaad die zich bemoeit met dak- en thuislozen schrikt van het feit dat in een land als Nederland het aantal mensen dat dakloos wordt, stijgt. De cijfers laten een explosieve groei zien van de mensen die een beroep doen op allerlei opvangvoorzieningen.

"Ons moederland" vind dit natuurlijk helemaal niet leuk om zoiets erbarmelijks te moeten noteren, maar de naakte waarheid , in één van de 10 rijkste landen ter wereld , waar steeds maar meer vrouwen verstoten zijn van huis en haard kinderen en familieleden !

Het is Godsgeklaagd dat in 2010 er voedselbanken zijn waar steeds meer Nederlanders gebruik van moeten maken , terwijl anderen niet weten hoe gek zij moeten doen om hun geld op te maken.

Is dit nu een CHRISTELIJKE / SOCIALE politiek ? :shock: :shock: :shock: :evil: :evil: :evil:

!

Gast

Bericht door Gast » 28-01-2010 14:40

Nee dit is de we-knijpen-ze-tot-op-de-laatste-cent-leeg regering..
Ventjes die vroeger altijd hun zakgeld aangevuld kregen en daarom denken dat het nooit op kan..
Doe mij maar de gewonen man/vrouw.. daar die WEL schrikt van een nulletje meer of minder :roll:

Gast

Bericht door Gast » 29-01-2010 23:24

Inderdaad!!! Er word veeeeel te veeeeeel geld uitgegeven op plaatsen waar dat echt niet nodig is ,
terwijl deze figuren wel afknijpen op , b.v. ouderenzorg en onderwijs , wat juist heel erg belangrijk is.
Zo ,,, ik geloof dat wij nu ook met een nieuw progressief kabinet een nieuw systeem moeten neerzetten dat vooral
in het voordeel is van de Nederlandse bevolking en niet voor de Mulinationals , Shell maakt MILJARDEN winst,
zo ik zie niet in dat deze grappenmakers (hoofdzakelijk Gereformeerd) nog meer bevoordeeld moeten worden door het CDA.

Nee ons pricipe is ,, meer voor de "gewone" Nederlander en minder voor de geldwolven ! :shock: :roll: :wink:

Gast

Bericht door Gast » 30-01-2010 18:07

Ik weet niet of jullie dit al gepost hebben , maar dit geeft eens temeer aan hoe belangrijk het is dat de Moskeeen dichtgaan
Het is te gek dat daar word bepaalt waar je een bom moet gooien , hoe jij je moet kleden en wat wel mag en wat niet ,
dat heeft niets meer met onze levensopvatting te maken, zo hiermee gooien zij hun eigen glazen in.

Moslims verjagen imam uit moskee in Frankrijk PARIJS

Een imam in een voorstad van Parijs die zich had uitgesproken voor een boerkaverbod, heeft zijn moskee vrijdag onder begeleiding van de politie moeten verlaten wegens bedreigingen. Gelovigen eisten in een petitie dat de „verrader, ongelovige en jodenimam” zijn functie neerlegt, schrijven Franse media zaterdag.
Volgens imam Hassen Chalghoumi moeten vrouwen die de gezichtsbedekkende kleding willen dragen, maar verhuizen naar Saudi-Arabië of andere islamitische landen, zo zei hij een week geleden in de krant Le Parisien. De imam van de moskee in de gemeente Drancy is van mening dat het dragen van boerka's en nikabs behoort tot een kleine minderheidstraditie binnen de islam die schadelijk is voor het geloof. Ook stelde hij in het interview dat boerka's een gevangenis vormen voor vrouwen.

De kleding is volgens Chalghoumi een vorm van seksistische onderdrukking. De geestelijke ontving doodsbedreigingen wegens zijn uitlatingen, net als voor het aangaan van een dialoog met de Joodse gemeenschap in de Franse hoofdstad.

Een Franse parlementscommissie pleitte dinsdag in een rapport voor een verbod op de boerka. Frankrijk telt ongeveer vijf miljoen moslims. Minder dan tweeduizend vrouwen in het land dragen het allesverhullende gewaad.

Gast

Bericht door Gast » 31-01-2010 23:12

Afbeelding URL=http://img200.imageshack.us/i/10da ... .jpg[/img]

Deze mensen (ookal zijn ze zwart) hebben 10 dagen zonder drinkwater geleefd , alleen vies goor slootwater gedronken !
Wij brengen er nu iedere dag 20.000 liter drinkwater.
Alle beetjes helpen ! 8) [/url]

Gast

Bericht door Gast » 04-02-2010 00:10

NOG STEEDS 100.000 MENSEN ONDER HET PUIN !


Meer dan 200.000 doden in Haïti PORT-AU-PRINCE -

De aardbeving die Haïti vorige maand trof, heeft aan meer dan 200.000 mensen het leven gekost. Dat zei premier Jean Max Bellerive van Haïti woensdag. De beving van 12 januari had een kracht van 7,0 op de schaal van Richter.


Van ruim 200.000 mensen is inmiddels onmiskenbaar vastgesteld dat ze dood zijn, aldus de regeringsleider. Hij sprak verder over zeker 300.000 gewonden.

De beving van 12 januari had een kracht van 7,0 op de schaal van Richter. Vooral de hoofdstad Port-au-Prince werd zwaar getroffen. Volgens de Verenigde Naties moet 75 procent van de stad weer worden opgebouwd. Naar schatting een miljoen mensen raakten dakloos. De hulpverlening verloopt moeilijk.

In Haïti groeit de kritiek op de regering. Oppositionele senatoren willen dat er een noodregering komt. De senatoren kwamen voor het eerst samen met de premier sinds de natuurramp. Volgens de oppositie heeft de regering zich de afgelopen weken onbekwaam getoond.

Plaats reactie