Kunnen we de bal niet terugketsen ????

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 09-02-2010 14:11

Is´t Echt? schreef:Dan klik ik ze ook niet aan.. :wink:
Bedankt Reinier..
Heel graag gedaan.
Het laatste wat ik wil is dat jij en de problemen komt. :wink:

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 09-02-2010 16:24

Oh mischien sturen de flikkers wel spywhere mee , ik had er teminste weer 2 .

Nou ja wat zij kunnen , kan ik ook hoor .

Ik zet er zo een ip site tracer op , dan weet ik zo waar de server staat :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 09-02-2010 16:27

Is het geen idee dat wij ook maar eens een blackllist opzetten met de namen van de landveraders er op ?

En er achter zien te komen waar ze wonen verblijven etc. etc. , doen die rioolratten ook dus wat let ons eigenlijk .

Een aparte site hiervoor is zo aangemaakt hoor :roll: :roll:

In het verleden schijnt de CP er al mee begonnen te zijn zie ;

Organisatie verzamelt op Internet-pagina CP'86 adressen van anti-fascisten Ultra-rechts bedreigt GroenLinksers
NIET BEKEND, op 07 maart '96, 00:00, bijgewerkt 16 januari '09, 00:26

Leden van GroenLinks worden regelmatig telefonisch en in brieven bedreigd door leden van de extreem-rechtse Nationale Volkspartij CP'86. Op de eigen Internet-pagina van CP'86 worden de lezers sinds enkele maanden opgeroepen om namen, adressen en telefoonnummers van anti-fascistische (antifa) organisaties door te spelen naar de extreem-rechtse organisatie ODIN (Onderzoek Documentatie en Informatie Netwerk).

Van onze verslaggeefster

DEN HAAG

ODIN staat formeel los van CP'86, maar partijsecretaris T. Mudde van CP'86, die verantwoordelijk is voor de Internet-pagina, stelt ruimte beschikbaar aan verwante organisaties als ODIN.

Het partijbestuur van GroenLinks laat nu uitzoeken welke juridische mogelijkheden er zijn om partijen als CP'86 te laten verbieden.

Partijvoorzitter A. Harrewijn van GroenLinks zegt zich niet echt grote zorgen te maken over de bedreigingen aan het adres van zijn partijgenoten.

Wel ziet hij 'een nieuw politiek feit' in de toestemming die burgemeester J. Franssen van Zwolle kort geleden gaf voor een demonstratie van CP'86.

Daarom wil GroenLinks ook nagaan of demonstraties van extreem-rechts op andere gronden verboden kunnen worden dan 'uit vrees voor een anti-fascistische tegenbetoging'.

De intimidatie van GroenLinksers verloopt in golven.

Rond het partijcongres in november vorig jaar was er een piek.

De tuin van fractievoorzitter P. Rosenmöller werd in elkaar gestampt door dertig extreem-rechtse activisten.

Een poging de congreszaal binnen te gaan, werd verhinderd.

Ook kregen leden van GroenLinks telefoontjes met dreigementen.

'Ik lig niet wakker van die bedreigingen, het is nu alweer een tijdje rustig', zegt Rosenmöller.

Tijdens de demonstratie in Zwolle was er opnieuw een golf van bedreigingen.

In Spijkenisse werden bommen aangetrofen onder de auto van een raadslid van GroenLinks.

De Zwollenaar P. Kraaijer, lid van GroenLinks en woordvoerder van de Anti-Fascistische Actie (AFA), krijgt regelmatig dreigbrieven en telefoontjes.

Ook werd er een poging tot brandstichting gedaan in zijn portiek.

Het Tweede-Kamerlid T. Varma van GroenLinks vertelt in het deze week verschenen magazine van haar partij dat zij herhaaldelijk dreigementen te horen krijgt op haar antwoordapparaat: 'We komen je vermoorden.'

Als ze net thuis is, wordt ze gebeld: 'We weten dat u alleen thuis bent.' Soms zeggen de bellers dat ze lid zijn van CP'86, soms melden ze zich met: 'Nationale Revolutie.'

Voorzitter Harrewijn wenst 'een beetje onderkoeld' te reageren.

'Wij helpen ze niet aan publiciteit, want dàt is juist wat ze willen.

Het is maar een armzalig klein clubje, wat krijgen ze nou helemaal op de been?

Ze proberen hun anti-fascistische vijand een gezicht te geven.

Dat zijn wij.'

Alle bedreigingen worden gemeld bij de politie, zonder dat er aangifte wordt gedaan, omdat de dader moeilijk is aan te wijzen.

Als er een patroon in de intimidaties lijkt te zitten, wordt ook het ministerie van Binnenlandse Zaken ingelicht.

Zowel Harrewijn als Rosenmöller is ervan overtuigd dat de meldingen uiterst serieus worden genomen.

Partijsecretaris Mudde van CP'86 zegt niet te weten wie er achter ODIN zitten.

'Ze werken samen met Kosmos (de veiligheidsdienst van het Vlaams Blok, red.).

Ze vroegen om ruimte op onze Internet-pagina en stuurden ons een floppy toe met locaties waar onze mensen de kans lopen in elkaar geslagen te worden.

Dat is altijd handig om te weten.'

ODIN, dat een postbusnummer in Bergen op Zoom heeft, is, zegt Mudde, te vergelijken met organisaties als het Fascisme Onderzoeks Kollektief (FOK) en het Bureau Jansen en Jansen.

'Maar dan 180 graden omgekeerd.

Wij zoeken naar verbanden tussen mensen in anti-racistische organisaties en bijvoorbeeld drugssmokkelaars.

Iemand als Kees Koning staat nummer tien op de lijst van PSP'92.

Maar hij is ook veroordeeld omdat hij militaire vliegtuigen met een bijl heeft beschadigd.

Dergelijke gegevens maken wij bekend.'
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 09-02-2010 21:18

wellicht zijn die terroristen wel interessant voor die club nationalisten? :)

Plaats reactie