Leert Balkenende het dan nooit.

De vrije schrijvers
Gast

Leert Balkenende het dan nooit.

Bericht door Gast » 20-02-2010 16:20

Een tijdje geleden hoorde ik dat een psycholoog publiekelijk had verteld dat Balkenende alle symptonen had van een autist. Het kan verkeren, Jan-Peter is erg intelligent, en ik heb ook wel een paar intelligenten gezien die een paar tics hadden. Maar goed, het kabinet is gevallen, tot ieders vreugde, want van Balkenende wilden we allemaal af. Geen typje om zijn vuist op de tafel slaan, de lijnen goed uit te zetten en de neuzen dezelfde richting op. En iemand die met moeite zijn emoties toont, zeker hij kan grappig uit de hoek komen t.z.t en het is verbazend om te zien dat zo iemand juist van race-auto's houdt. Of niet.....

Het gebeurt zelden dat ik met open mond sta, maar het is toch echt gebeurd. Jan-Peter is zo hoor ik net, binnen een half uur verkozen tot lijsttrekker van het C.D.A........hoe is het mogelijk???


Heeft niemand daarbinnen gezegd tegen J.P.; Jan Peter, je bent de minst populairste politicus ooit? 'Nederland wil je niet meer, die is helemaal klaar met het gestuntel'? 'Als wij jou als lijsttrekker nemen, neemt niemand ons nog serieus, zeker met Maxime op de achtergrond'?
'Het is tijd J.P om ons te beraden en om te zoeken naar iemand binnen onze gelederen, die wel een deuk in een pak boter kan slaan'!

Maar, met Maxime als machiavalist wordt dat moeilijk, de partij is verdeeld en niemand durft het duidelijk aan, om in opstand te komen.
Bang voor hun positie of bang voor de partij, wie zal het zeggen. Maar het is de grootste miskleun ooit en dat kunnen alle Nederlanders van jong tot oud beamen, zelfs de meest verstokte CDA'er.

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2010 17:15

ik ben heel blij met deze keuze , een hoop mensen die normaal cda stemmen zijn balkenende zo zat dat deze niet meer op de cda gaan stemmen.
dus dit gaat het cda stemmen kosten

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2010 17:19

Je hebt helemaal gelijk Pocket... :wink:

Joannes den Hollander
Berichten: 3100
Lid geworden op: 31-10-2009 00:25

Bericht door Joannes den Hollander » 20-02-2010 18:08

Hij is geestesziek, autistisch of anderszins gestoord. Maakt niet veel uit. Als hij lijsttrekker wordt van het CDA zal dat voor de PVV gruwelijk veel stemmen opleveren.
Pugna Pro Patria

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2010 18:20

Krijgt hij nog wel die dure Mercedes die hij besteld had??

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2010 18:44

Of de stemmen gaan naar andere partijen joannes, of het cda wordt wakker en neemt een andere lijsttrekker.

Joannes den Hollander
Berichten: 3100
Lid geworden op: 31-10-2009 00:25

Bericht door Joannes den Hollander » 20-02-2010 18:59

Bettina schreef:Of de stemmen gaan naar andere partijen joannes, of het cda wordt wakker en neemt een andere lijsttrekker.
Het CDA is nog nooit wakker geweest. Ik gun niemand iets negatiefs. Toch hoop ik dat vooral nu voor de nieuwe verkiezingen de marokkaanse "lieverdjes" nog eens lekker extra gaan etteren.
Pugna Pro Patria

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 20-02-2010 19:47

Dus uhhhhhhhhhhhhhhhh het CDA uhhhhhh bakkievolellende krijgt een nieuwekop op zijn lul uhhhhhhhhh lul op zijn kop uhhhhh :lol: :lol:
Afbeelding

Joannes den Hollander
Berichten: 3100
Lid geworden op: 31-10-2009 00:25

Bericht door Joannes den Hollander » 21-02-2010 00:55

abbeldebabbel schreef:Dus uhhhhhhhhhhhhhhhh het CDA uhhhhhh bakkievolellende krijgt een nieuwekop op zijn lul uhhhhhhhhh lul op zijn kop uhhhhh :lol: :lol:
Het CDA is nog stommer dan stom om deze ruggegraatloze, met het zoals de wind waait, waait me jasje syndroom in zee te gaan.

Een soeplul zul je bedoelen. Meer als een wormvormig aanhangsel zal hij niet hebben.
Volgens het traditionele Calvinistische gedachtengoed zal hij hem slecht verslijten met plassen.
Volgens mij is hij volledig sexloos.

Alleen al het idee dat hij zou kunnen neuken lach ik me kapot.

Maar ja je weet maar nooit: stille wateren kunnen diepe gronden hebben.

Als hij het al weet of kan, neukt hij toch heel netjes met mes en vork. En volgens protocol met stropdas om. :D
Pugna Pro Patria

Gast

Bericht door Gast » 21-02-2010 10:42

Ja lachen he Joannes... :wink:
Al was het de laatste man op aarde...No thanks..

Hij heeft zn uiterlijk met dat zei-ige koppie al zwaar tegen..en als ie opgewonden raakt gaat ie nog eens hoog praten...

Laat balkje beseffen dat ie als dominee of pastoor geschapen is en niet als leider..

Iedereen blij..

Plaats reactie