Stemmen

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 25-02-2010 11:21

Ik vind het wel een goed idee, maar moeilijk uit te voeren. Waar zou de grens moeten komen?

Gast

Bericht door Gast » 25-02-2010 13:06

Niet! Zoals al eerder gezegd; vrouwen mochten niet gaan stemmen, omdat ze vrouw waren, de suffragettes hebben daar hard voor gevochten.
Behalve dat was dat voorheen alleen 'een bepaalde klasse' mocht stemmen voordat iedereen mocht stemmen. Dus met dit voorstel zet je de klok terug, ik ben dan wel vrouw, maar zoals Joannes het voorstelt mag je dan wel weer stemmen, of als je arbeider bent, het blijft een hellend vlak. maar gebruik van je stemrecht en ga gewoon heen en breng je stem uit. En niet thuisblijven! Niemand wil meer voorgedragen worden,wanneer, hoe of waar je mag stemmen,dat is alleen aan jou! En niemand anders!

Joannes den Hollander
Berichten: 3100
Lid geworden op: 31-10-2009 00:25

Bericht door Joannes den Hollander » 25-02-2010 13:50

Bettina schreef:Het slaat gewoon nergens op, we hebben met hand en tand gevochten voor stemrecht om van de bevoogding af te komen en met jou oordelen komt die net zo hard aan. Ik geef Feijenoord hierbij gelijk en er zijn idd werkgevers die bij de naam Mohammed, niet eens de moeite nemen!
Als ik ondernemer was nam ik ook geen Achmed Hassan of Mohammed aan.
Bij mij is het "eigen Volk eerst."
Pugna Pro Patria

Gast

Bericht door Gast » 25-02-2010 14:08

Ja maar Joannes, we weten van jou dat je erg radicaal

bent. Is je goed recht maar er zijn ook luie Hollanders.

Joannes den Hollander
Berichten: 3100
Lid geworden op: 31-10-2009 00:25

Bericht door Joannes den Hollander » 25-02-2010 18:08

FEIJENOORD schreef:Ja maar Joannes, we weten van jou dat je erg radicaal

bent. Is je goed recht maar er zijn ook luie Hollanders.
Luie Hollanders moet je dwingen om te werken. Mijn standpunt is: hij die werkt eet brood, hij die niet kan eet ook brood, hij die niet wil eet niets en gaat maar dood.

En als eigen volk voor ging had Bettina allang een fijne baan gehad. Een baan die nu in handen is van een allochtoon. Door de positieve discriminatie pist veel van ons eigen volk naast de pot.

Dat is niet radicaal maar realistisch. Als ik in Marokko ga wonen, word ik ook geen burgemeester van Tanger of Casablanca.
Pugna Pro Patria

Plaats reactie