Mogen wij je mening..?

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 22:38

Ik sluit me ook aan bij Suus en de anderen. Aanvankelijk had ik ook gestemd alles behouden, maar bij nader inzien was ik te vlug.
Ben het er ook helemaal mee eens alles verwijderen en opnieuw beginnen :)

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 22:40

Ik heb nog niet gestemd, maar ik sluit me bij de meerderheid aan.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 04-11-2009 22:45

edelachtbare schreef:
nogziekvanpolitiek schreef:Is´t Echt? natuurlijk alles wissen. Buiten dat het het meest simpele is lijkt het me ook veiliger. Als er pottenkiijkers of verklikkers komen is er niets meer te vinden.

Ik weet niet veel van beveiling op de PC maar er moet toch wel iets te vinden zijn waar je fout volk mee kan weren of filteren.

Het is doodzonde dat je zelfs hier op je woorden moet passen. En dat is juist waar de leden van dit forum vertonwaardigd en verontrust over zijn.

Hoezo links soft en verdraagzaam? Voor de mensen met een andere mening voeren ze een schrikbewind met intimidatie.
Het is absoluut niet erg als anderen een andere mening hebben, graag zelfs. Dit stimuleert de discussie.
Echter als er wordt gereageerd, alleen maar om te provoceren en geen inhoudelijk antwoord wordt gegeven geef ik het op. Zinloos schrijven kan ik ook zonder forum. Sorry, maar ik ben een beetje nijdig na eerdere reacties gisteren op een heel normaal onderwerp. :? :?
Vertel er is me door de ( on ) nodige drukte en stress veel ontgaan , ik was het toch niet ?
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 04-11-2009 22:53

Ff wachten er schiet mij ineens een prachtig plannetje in mijn brein , als we het nu eens zo kunnen breien dat alle leden akkord gaan , met de net vandaag dor mij aangepaste regels .

Hoop bla bla , maar het komt er op neer dat we het forum verder afsluiten op de openbare map na daarin vertellen we onze regels , en de voorwaarden waaronder ze lid mogen worden .

de niet reagerende 0 berichten leden etc. keilen we er na nog 1 verzoekje uit , of ze moeten ook bevestigen dat ze akkoord gaan etc.

Diegenen die akkoord gaan sturen ook een berichtje mailtje waarin ze min of meer verklaren geen aanstoot te nemen van bla bla bla , afzien van rechten tot beklag aanklachten etc. danz ijn we er toch uit lijkt me ?

Diegenen die niet akkord gaan , vertrekken gewoon en klaar is kees !

Of zie ik het te simpel ?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:01

De leden die akkoord gaan zouden m.i. ook een berichtje (anders dan het 'hete politieke gebeuren' en 'geloofsgevoelige items') een stukje in die openbare map kunnen zetten (zonder de reacties dan want anders blijf je kopiëren en plakken) om te laten zien waarover wij praten, natuurlijk zetten ze die dan ook in de map waaronder die geplaatst zou moeten worden.

Ik geef maar enkele voorbeelden:

Map: Recepten
Map: Reizen (met foto's?)
Map: Hobby
Map: Ziekenboeg

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:02

Neu..klinkt best wel :wink:

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:16

abbeldebabbel schreef:Ff wachten er schiet mij ineens een prachtig plannetje in mijn brein (..) Diegenen die akkoord gaan sturen ook een berichtje mailtje waarin ze min of meer verklaren geen aanstoot te nemen van bla bla bla , afzien van rechten tot beklag aanklachten etc. danz ijn we er toch uit lijkt me ?

Diegenen die niet akkord gaan , vertrekken gewoon en klaar is kees !

Of zie ik het te simpel ?
Huisregels opstellen is niet makkelijk. Maar:



1) ik verklaar hierbij dat ik geen aanstoot zal nemen aan hetgeen hier mogelijke geplaatst is, danwel nog geplaatst gaat worden.

En

2) ik verklaar hierbij dat ik afzie van het recht tot beklag, zoals daar zijn politie, justitie of minderhedenbelangenverenigingen en zal me uitsluitend bij een geschil richten tot de moderator(en).


Suusje de Vries

:)

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 04-11-2009 23:17

ja maar hohohoh ik wil absoluut het forum ook niet al te aantrekkelijk maken voor iedereen , want je krijgt ook heel snel weer van die zeikerds die zich ergeren aan alleen al als je zegt ik heb persoonlijk de pest aan de islam , of zo .

En dan begint het gezeik weer van voor af aan , ik heb het voorlopig even gehad met gezeik hoor .
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 04-11-2009 23:20

suusjedevries schreef:
abbeldebabbel schreef:Ff wachten er schiet mij ineens een prachtig plannetje in mijn brein (..) Diegenen die akkoord gaan sturen ook een berichtje mailtje waarin ze min of meer verklaren geen aanstoot te nemen van bla bla bla , afzien van rechten tot beklag aanklachten etc. danz ijn we er toch uit lijkt me ?

Diegenen die niet akkord gaan , vertrekken gewoon en klaar is kees !

Of zie ik het te simpel ?
Huisregels opstellen is niet makkelijk. Maar:



1) ik verklaar hierbij dat ik geen aanstoot zal nemen aan hetgeen hier mogelijke geplaatst is, danwel nog geplaatst gaat worden.

En

2) ik verklaar hierbij dat ik afzie van het recht tot beklag, zoals daar zijn politie, justitie of minderhedenbelangenverenigingen en zal me uitsluitend bij een geschil richten tot de moderator(en).


Suusje de Vries

:)
Thanks suusje dat bedoel ik nou.

Nou voor mij geld uiteraard hetzelfde als wat suusje omschreef , ondertekend abbel de babbel .
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:20

Laten we het vooral droog houden hier.

Wacht nog even af wat de anderen hiervan denken. Veel liggen al op één oor.

Plaats reactie