Mogen wij je mening..?

De vrije schrijvers
Gast

Mogen wij je mening..?

Bericht door Gast » 04-11-2009 15:48

Lieve leden,

We hebben door toedoen van een naar persoon een hoop strubbels gehad,ons forum was zelfs uit de lucht :shock:
Ab heeft keihard gewerkt om ons kindje te reanimeren..
Met Succes :D :D :D

We moeten echter wel aan een voorwaarde voldoen..kwetsende teksten voor bepaalde geloofsgroepen mogen niet openbaar :?
Nu dacht ik zelf dat jullie allemaal lid zijn,dus het niet openbaar is..maar toch.. :roll:

Nu kunnen we zo'n kleine 4000 berichten gaan lezen en verplaatsen..maar dat is een hels karwei :(

We kunnen ook alles verwijderen en opnieuw beginnen.Met ons clubje lijkt me dat zo weer gevult :wink:
(voordeel..IEMAND komen we dan NIET meer tegen) :twisted:
In dat geval kunnen jullie misschien de berichten die je herplaatsen wilt,kopieren en opslaan :wink:
Ook willen we het forum opnieuw inrichten,wat dan peace of cake zou zijn..
Willen jullie hier je mening over geven..

Alvast bedankt voor de medewerking..

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:08

Ik heb gestemd. Komt er dan nog wel een gesloten map voor leden? Want juist dat ene onderwerp heeft onze warme belangstelling.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:13

geachte mede Andrea,s dubbel gum leden ik heb een beter voorstel zelfs een paar.
1) kunnen we niet gewoon dit geval compleet doodzwijgen en er NOOIT EEN WOORD meer aan verspillen.
2) We laten ons toch niet de mond snoeren door dat zelfde geval,
maar ons wel aan de forum2go regels te houden.
3) zorgen dat we een homogene club blijven en elkaar vriendelijk wijzen en eventueel corrigeren waneer we door emoties overmand iets
te fel reageren wat we niet moeten opvatten als betuttelen maar ter bescherming van dit forum.
En dat geld nartuurlijk ook voor mij want ook bij mij licht soms het hart op de punt van de tong.
4) Wij moeten zeker niet op WUZ gaan lijken want dat is natuurlijk het andere uiterste.
Een ieder die wil is vrij mijn schrijven aan te passen cq. te wijzigen.
Met vriendelijke dank het knechtje van de beheerster Andrea.
Reinier.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:36

Ik was niet duidelijk. Ik bedoelde niet het geval maar dacht meer aan de lammetjes. sorry. Ik wil geen onrust meer.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:37

Mn knechtje...en ik maar denken dat je mn vriendje was... :shock: :wink:

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:40

Andrea, vertel eens, hoe heb je dat gedaan :D .
Mij is het na 36 jaar huwelijk nog niet gelukt om zo slaafs gevolgd te worden. Wat heb jij wat ik niet heb?

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:42

Is´t Echt? schreef:Mn knechtje...en ik maar denken dat je mn vriendje was... :shock: :wink:
LIEVERD ook dat ben ik dus.!!! een beetje bi. :lol: :lol:

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:43

Mag je nog lelijke worden zeggen hier?
Ik snap er geen ene f..k van.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:44

Niks doen is niet aan de orde..kan ook niet want we moeten de berichten anders allemaal gaan lezen en schonen of verplaatsen..
Verder lijken me de punten die je aan haalt logisch en voor zich spreken.Er was al afgesproken het er niet meer over te hebben ,maar daar lossen we het glazen kastje nu niet mee op..
:roll:

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:45

Geeny...geen idee..ze DOEN het gewoon... :lol: :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie