Mogen wij je mening..?

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 16:46

Ja hoor..zeker als je het zo neer zet haha :wink:

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 17:24

Is´t Echt? natuurlijk alles wissen. Buiten dat het het meest simpele is lijkt het me ook veiliger. Als er pottenkiijkers of verklikkers komen is er niets meer te vinden.

Ik weet niet veel van beveiling op de PC maar er moet toch wel iets te vinden zijn waar je fout volk mee kan weren of filteren.

Het is doodzonde dat je zelfs hier op je woorden moet passen. En dat is juist waar de leden van dit forum vertonwaardigd en verontrust over zijn.

Hoezo links soft en verdraagzaam? Voor de mensen met een andere mening voeren ze een schrikbewind met intimidatie.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 17:42

Nogziek..mee eens..We zijn dit forum begonnen OMDAT we ons niet de mond willen laten snoeren.
Het is even lastig,maar we gaan er voor. :twisted: :twisted:

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 17:54

nogziekvanpolitiek schreef:Is´t Echt? natuurlijk alles wissen. Buiten dat het het meest simpele is lijkt het me ook veiliger. Als er pottenkiijkers of verklikkers komen is er niets meer te vinden.

Ik weet niet veel van beveiling op de PC maar er moet toch wel iets te vinden zijn waar je fout volk mee kan weren of filteren.

Het is doodzonde dat je zelfs hier op je woorden moet passen. En dat is juist waar de leden van dit forum vertonwaardigd en verontrust over zijn.

Hoezo links soft en verdraagzaam? Voor de mensen met een andere mening voeren ze een schrikbewind met intimidatie.
Het is absoluut niet erg als anderen een andere mening hebben, graag zelfs. Dit stimuleert de discussie.
Echter als er wordt gereageerd, alleen maar om te provoceren en geen inhoudelijk antwoord wordt gegeven geef ik het op. Zinloos schrijven kan ik ook zonder forum. Sorry, maar ik ben een beetje nijdig na eerdere reacties gisteren op een heel normaal onderwerp. :? :?

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 18:01

Is het niet mogelijk om deze rubriek ter hernoemen naar DE VRIJE MENING (OUDE POSTINGS)

En een nieuwe rubriek aan te maken die je weer gewoon DE VRIJE MENING gaat noemen?

En misschien kun je alleen de postings waarop de afgelopen 14 dagen nog gereageerd is even doornemen en die bij de nieuwe DE VRIJE MENING plaatsen. Let wel topics die alleen over 'een zekere persoon' mag je wat mij betreft bij de oude postings neer zetten.

Maar dat is mijn idee. Ik hoor wel of het kan en zo ja, of hier steun voor is.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 18:20

Het gaat er om dat er geen stootaangevende woorden in voorkomen..vandaar dat we een gesloten map moeten hebben.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 18:22

afgelopen 14 dagen nog gereageerd
Ik moet mezelf even corrigeren. 14 dagen niet logisch, want vrijwel alle topics vallen er dan onder. Lekker dom van me :oops: :lol:

Dus daarom het nieuwe voorstel; neem alleen de topics mee naam de nieuwe VRIJE MENING, waarop de afgelopen 5 dag nog op gereageerd is.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 18:23

Is´t Echt? schreef:Het gaat er om dat er geen stootaangevende woorden in voorkomen..vandaar dat we een gesloten map moeten hebben.
Bij mijn weten moet je eerst lid en ingelogd zijn, wil je de rubriek 'vrije mening' in kunnen.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 18:24

suusjedevries schreef:
Is´t Echt? schreef:Het gaat er om dat er geen stootaangevende woorden in voorkomen..vandaar dat we een gesloten map moeten hebben.
Bij mijn weten moet je eerst lid ingelogd zijn, wil je de rubriek 'vrije mening' in kunnen.
Ja, dat klopt.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 18:27

edelachtbare schreef:
suusjedevries schreef:
Is´t Echt? schreef:Het gaat er om dat er geen stootaangevende woorden in voorkomen..vandaar dat we een gesloten map moeten hebben.
Bij mijn weten moet je eerst lid ingelogd zijn, wil je de rubriek 'vrije mening' in kunnen.
Ja, dat klopt.
En volgens mij we allemaal akkoord gegaan ermee om het leuk en gezellig te houden, toch?

Plaats reactie