Mogen wij je mening..?

De vrije schrijvers
Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 04-11-2009 23:22

oww deze verklaringen heb ik overigens gaarne per email even , dat is wat makkelijker te bewaren en te filteren mensen sorry .

Mail to ; abbeldebabbel@gmail.com

En dan ontvang ik ze graag helemaal compleet ( uw persoonlijke gegevenss doen we uiteraard verder niks mee .

voorbeeld ;

1) ik ( echte naam , adres telefoon nummer etc. ) op forum ; http://wuzondergumgum.forum2go.nl/ bekend onder de nickname / pseudo ; .....................verklaar hierbij dat ik geen aanstoot zal nemen aan hetgeen hier mogelijke geplaatst is, dan wel nog geplaatst gaat worden.

En

2) ik verklaar hierbij dat ik afzie van het recht tot beklag, zoals daar zijn politie, justitie of minderhedenbelangenverenigingen en zal me uitsluitend bij een geschil richten tot de moderator(en).

Ik nooit mijn nickname of inlog gegevens van ddat forum ter beschikking zal stellen aan welke derde persoon of ( semi overheids ) instelling dan ook .

Ik bij ( op welke wijze van vertrek op dat forum dan ook ) nooit en te nimmer zal uitwijden over artikelen op dat forum , nog leden moderators , nog moderators of ander verantwoordelijken van forum2 go verder in discrediet te zullen brengen .

Mocht ik deze door mij erkende regels schenden , dan zijn de verantwoordeljken van ; forum2go.nl en http://wuzondergumgum.forum2go.nl/ gemachtigd alle schade's op mij te verhalen .

Aldus naar vrije wil en zonder enige dwang als verklaring afgegeven te ; op ; ( datum )

Hoogachtend ( uw echte personalia )

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:24

Punt 2 is niet helemaal goed geformuleerd nog, maar je snapt wel wat ik bedoel :)

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:30

mail is verzonden.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:35

We hebben ze binnen.
Dank jullie wel voor de snelle reactie :D


Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:38

Ik ga een beetje plat en ben morgen present. trusten.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:39

Een beetje plat? Net zoals een beetje zwanger?
Welterusten.

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:39

Truste Reinier :wink:
Sweet Dreams

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 23:40

:lol: :lol:

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2009 07:53

Is´t Echt? schreef:Truste Reinier :wink:
Sweet Dreams
Jahhhhhhhhhhhh. :lol: 8)

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2009 23:26

Ik heb ook gestemd voor verwijdering, maar ik sluit me bij de meerderheid aan hoor, zolang het voor jullie maar goed uitpakt, want er lopen nu eenmaal veel druiloren op deze aardkloot rond, die de hele dag lopen te loeren om anderen dwars te zitten.

Plaats reactie