Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 18:22

flinder schreef:Juist Free , ik heb een keer mijn mening geuit , openbaar , ze , de riffers hebben mij persoonlijk bedreigd en als waarschuwing de banden van mijn auto aan flarden gestoken . Ondanks dat , zal ik me kapot vechten om die barbaren een halt toe te roepen en te vechten voor de vrijheid van meningsuiting , ik weet van mezelf waartoe ik in staat ben als het water aan mijn lippen staat , dan interesseert het mij geen moer , ook als ik er alleen voor zou staan en ik heb er meerdere keren alleen voor gestaan , terwijl er Nederlanders toe keken , maar geen poot uitstaken .
Maar wel achter af zeiden , goed joh , jeetje jij hebt lef , ja wij durven het niet , je weet nooit wat ZE gaan doen naderhand , de lafbekken .
Ik herken dit.
Heb ik ook mee gemaakt in Gouda.
Mijn zoontje toen van nog geen twee zat voor op de fiets.
Ik kon geen kant op, en iedreen liep door.
Je voelt je dan echt van God en alle mensen verlaten,
en krijgt echt haat gevoelens hier door tegen deze jongeren. :evil:
Merk natuurlijk bekend. :evil:

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 20:06

Lotte , ik ben maar 1 van de velen die walgelijke ervaringen heeft met die rifapen , dat merk ik op verjaardagen en feestjes , iedereen heeft wel 1 of meer verhalen over de allatoon . Ik hoop alleen dat de Nederlander een keer opkomt voor zijn land en landgenoten , als er iets gebeurt met een riffer , staan er binnen 2 minuten 12 man klaar om je in elkaar te beuken , en de Nederlander kijkt achter de gordijnen naar buiten en denkt alleen ooooh wat erg , en steekt geen klauw uit . Als wij net als dat tuig , OOK met 15 man /vrouw naar buiten stormen of helpen , is het gauw afgelopen , want als ze alleen zijn , zijn het f*cking laffaards .

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 20:22

De Nederlandse bevolking moet eens stoppen met belastingen te betalen en eerst maar eens veiligheid te eisen want dat is de basis waarop je belasting betaald.
Weigert de overheid aan die eis te voldoen is het knip dicht.
Zij zijn dit minimaal aan de burger verplicht en verzaken ze dat verzaak jij belasting te betalen.

Bij de bakker krijg je ook na betaling ook je brood.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 20:52

Reinier je hebt 100% gelijk , maar dan moet minimaal 3/4 van ons land daaraan meedoen , en zoals het met alles gaat , wie durft het , ik wel , ik heb schijt aan die hele overheid , hebben ze ook aan ons , dus. De aantallen tellen , dan lukt het , als we als 1 man achter elkaar staan . Zeker weten , ze bestaan niet zonder ons , die lafbekken ( op 9 man na )

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 21:28

Ik heb net ergens anders een stukje van WUZ op deze site geplaatst. Ik had et snel gekopieerd en het was snel weg.

Er is ook een site, burgerlijkeongehoorzaamheid.nl maar die deed het niet. Straks weer proberen.

Misschien heeft de schrijver een goed idee.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 21:29

Het ligt eraan waar je woont denk ik zo. Het ene gedeelte van Nederland heeft weinig last, behalve bepaalde steden, maar lafaards zijn mensen altijd geweest. Ooit last gehad van een f-sider die flink gesnoven en gezopen had en dermate agressief dat de hele coupè zweeg tot ie in Haarlem kwam.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 21:37

nogziekvanpolitiek schreef:Ik heb net ergens anders een stukje van WUZ op deze site geplaatst. Ik had et snel gekopieerd en het was snel weg.

Er is ook een site, burgerlijkeongehoorzaamheid.nl maar die deed het niet. Straks weer proberen.

Misschien heeft de schrijver een goed idee.
Wil je burgelijke ongehoorzaamheid ?

Mischien is dit wat ?


Mensen er is een ideetje spontaan ontstaan , en wij willen weten hoe jullie er over denken , en of jullie evt. willen meedoen ?

En wel het volgend idee , wij krijgen zoveel rotzooi op ons kop van die z.g. regeringsclubs wat wij absoluut NIET willen , dat wij hen eigenlijk maar eens massaal "rotzooi" moeten geven wat zij absoluut NIET willen hebben !

We hebben ons de kop gek gepeinst om iets te bedenken , maar het merendeel van wat we bedacht hadden is inmiddels "strafbaar" gemaakt door de links liberale kerkclub !

Wij vermoeden nu iets gevonden te hebben wat volgens ons helemaal NIET strafbaar is , en hen bovendien dik geld kan gaan kosten !

Als er maar genoeg meedoen .

N.l. al die clubjes hebben wel gratis antwoordnummers , die ze uit hun eigen clubkas / budget moeten betalen !!!

Daar gaan we als het aan ons ligt , eens even heel flink ge c.q. misbruik van maken !

zo is die van de PVDA b.v. ;

PvdA Antwoordnummer 3989 1000 PA Amsterdam

die van het CDA ;

CDA Antwoordnummer 1700 2501 WB 's Gravenhage

Bijbelclub de Christen Unie ;

Partijbureau ChristenUnie, Antwoordnummer 862, 3800 VB Amersfoort.

Mis je nog een antwoordnummer , heel veel van die nummers vind je op;

http://www.antwoordnummer.nl

Of op die gasten hun eigen website's .

Mijn plan is als volgt , haal een leeg doosje bij de supermarkt .

Doe er na eerst al je persoonlijke gegevens er uit verwijdert te hebben tussen de 3 en 5 kilo vuinis in , van kattebakvulling tot ????

Maak een opgesteld standaard net briefje , gericht aan de lijsttrekker ( tweedekamerlid ) van die club , waarin je stelt dat mede zijn / haar club op onze kosten zoveel vuilnis en ellende over het volk uitstort , dat u meent de rollen nu maar eens te moeten omdraaien .

En u nu dus uw vuilnis op HUN kosten naar hen toestuurt , stel in het briefje vooral de vraag of dat lekker riekt , lekker voelt etc. om opgezadelt te zitten met andermans rotzooi stokpaardje .

Stel ook dat u dit oneindig blijft herhalen , zolang zij hun rotzooi ( op onze kosten ) niet bij zich houden etc. etc.

Handig is zo,n briefje standaard op te slaan in uw pc , zodat u hem kunt aanpassen etc. en of weer uitdraaien !

Sluit deze brief bij uw vuinis in plakbandje er over , adreseren aan 1 van de 3 bovenstaanden .

Postzegel NIET DOEN !!!! , het gaat immers naar HUN antwoordnummer !

Contractueel met TPG post zijn ze VERPLICHT om alle post die binnenkomt op HUN antwoordnummer te accepteren , en te betalen !

Het kost dus GEEN extra gemeenschapsgeld , het gaat van hun budget af !

Wat u nog even weten moet is wel ;

Dat haalt u a.u.b. geen stomme geintjes uit met wit poeder of zo , dan bent u zo strafbaar als het maar kan !

Het pakje op het moment dat u het in de postzak op het postagentschap ( meestal in de zak ) deponeert , ook daadwerkelijk HUN eigendom is , maar dat u wel aansprakelijk blijft voor "schadelijke inhoud " ( dus a.u.b. hou het ook in uw eigen belang netjes !!! )

Zegt het op elke denkbare manier voort aan alle "HAAGSE ROOFRIDDERHATERS " , en zorg ervoor dat het in de media komt zodat de postbode in deze crisistijd ook NIET zijn/ haar baan NIET verliest

Laat ze ( het "haagse vuilnis" ) maar eens een keer flink betalen voor uw en mijn vuilnis !!!

Maak met zijn allen deze burgelijk ongehoorzame actie s.v.p. tot een GROOT succes !

Laat ze een ( katten / honden ) poeppie ruiken die "roofriddertjes" !
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 21:53

Abbel , vind ik een goeie , als iemand mij morgen met lege dozen ziet bij de supermarkt , ben ik het , ik ga dit morgen doen en laat het weten als de eerste doos gepost is . :evil:

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 22:08

Hier heb je nog een zooitje antwoordnummers ;

Democraten D66 Antwoordnummer 1966 2509 WB 's Gravenhage

VVD Antwoordnummer 1877 2500 WB 's Gravenhage

Groen Links Antwoordnummer 10254 1000 PA Amsterdam

Groen Links Dordrecht Antwoordnummer 3221 3300 PR Dordrecht

Groen Links Utrecht Antwoordnummer 3522 3500 SB Utrecht

SP Antwoordnummer 30542 3030 WB Rotterdam

SGP Antwoordnummer 18 2501 WK 's-Gravenhage

SGP Antwoordnummer 10006 2800 VB Gouda
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 22:13

even het volgende over antwoordnummers ;

Klantvriendelijk en professioneel
International Business Reply Service (IBRS) is een internationaal antwoordnummer.

Hiermee maakt u het uw klanten gemakkelijk.

:lol: :lol: :lol: Ons dus ook :lol: :lol:

Postzegels plakken hoeft niet.

Postzegels betálen hoeft niet.

En dat waardeert uw klant.

Bovendien geeft het uw bedrijf een professionele uitstraling.

Méér respons op uw mailing .

U wilt natuurlijk graag dat uw buitenlandse klant reageert.

Met IBRS verlaagt u de drempel aanzienlijk.

En zorgt u voor een sterke verhoging van de respons.

Alle respons op één plek .

Alle respons verzamelen we voor u op één centrale plek.

Uit alle landen waar u respons uit verwacht.

Zo houdt u een goed totaaloverzicht van uw mailingresultaten.


Snelle en foutloze verwerking .

Om de post met IBRS snel en foutloos bij u te bezorgen gelden enkele spelregels.

Die gaan vooral over formaat en gewicht van de antwoordenvelop.

De regels verschillen per land.

Uw antwoordenvelop mag niet kleiner zijn dan 9x14 cm.

De afmeting van de envelop is maximaal 90 cm (L+B+H) waarbij de langste zijde van de envelop niet meer dan 60 cm is.

U moet minimaal 70 grams papier gebruiken.


Een tevreden klant en meer respons vanaf €0,72 /

Een antwoordnummer kost u € 120,– per jaar voor het abonnement.

Heeft u al een abonnement op een binnenlands antwoordnummer?

Dan betaalt u niets extra voor het buitenlandse nummer.

Daarnaast betaalt u per poststuk een tarief.

Ook naar landen buiten de EU .

Met IBRS bereikt u ook de landen buiten de Europese Unie.

U heeft dan wel een douaneverklaring (CN22) nodig.

Boven een waarde van € 425,– is een extra douaneverklaring (CN23)
Afbeelding

Plaats reactie