Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:41

Paul, Freespirit was de naam weet je het nog? :)

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 10-11-2009 00:42

Ik vind dat we eigenlijk gezamelijk een soort databank op moeten zetten waarin lieden zoals die Herman van Veen dan komen .

Boycot ten we hem gewoon landelijk als straf , geen plaatjes ergens meer van de "kwakzalver" kopen aanvragen , geen concertbezoekjes waarin hij voorkomt meer bezoeken etc.

Een ieder die de persoon Wilders of de PVV op een smerige manier dwarszit botcotten .

De rest maakt toch ook een soort monsterverbond tegen hem ?

Die van Veen zou het trouwens weleens goed in zijn inkomsten kunnen gaan merken als die opiniepeilingen voor wilders uitkomen :lol: :lol: :lol:

En ons boycot voorstel een navolging zou krijgen , hij is puur op nederlands gericht :roll: :roll: :roll:

En neem van mij maar aan dat PVV aanhangers voor 99,8% autochtone Nederlanders zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:43

die ene mevrouw? uit friesland heeft net iets afgesloten???

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:43

Ik had Free nog in gedachte , maar voordat ik een volkomen verkeerde naam weer noem....!

Leuk dat je deze site hebt gevonden , trouwens !!

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:53

Limbogirl, het zal alleen nog maar erger worden.

En nu hebben ze die engerd van een van Rossum gehuurd om in Amsterdam voortrekker van de pvdarmoedzaaiers te zijn.

Binnenkort komt het grote geschut. En de laster en leugens zullen groter worden. Maar misschien worden de mensen wijzer als de leugens al te belachelijk en lachwekkend worden.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:55

Froukje waarom gebruik je dat rare Nederlands? Leren ze je op de scholen in Friesland geen Nedelands meer?

Herman is aan het woord. Ik heb altijd al een hekel aan het ventje gehad.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:59

Ook zo,n leukerd...onze " Amerika " - kenner !
Volgens mij word heel Nederland bestuurd door de PvdA , zo ondertussen, incl. de omroepen en al die andere B.Ners waar we dagelijks mee opgescheept zitten.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 01:12

Ja mensen reken er op dat men alles in de strijd zal gooien het de PVV zo moeilijk mogelijk te maken. Ik denk dat ze al heel lang in de gaten hebben dat ze het gaan verliezen, het zijn de laatste stuiptrekkingen.
Nu pas krijg je ook te zien hoe vies politiek eigenlijk in werkelijkheid is.
Er zal niets of niemand gespaard worden en als er zometeen mensen geofferd moeten worden bij deze of gene partij gaat dat ook nog gebeuren.
Ze willen redden wat er te redden valt. En de PVV? Ach, die groeit en groeit als kool, op zijn Hollands gezegd dat gaat vanzelf.
De mensen realiseren zich steeds beter wat er allemaal op het spel staat ze kunnen niet anders als ze logisch nadenken.
Vorige week een discussie gehad met mijn zwager en diens zoon.Mijn zwager is al PVV aanhanger van het eerste uur gewoon omdat die man heel intelligent is en de problemen allang voorzag.
Hij zei zodra de PVV in Sittard aan de gemeenteraadsverkiezingen zou meedoen hij zich meteen kandidaat zou willen stellen.Nou, daar vloog zijn zoon toch overheen zeg.Hij zou zich schamen als zijn vader dat zou doen bla,bla bla. Toen mengde mijn dochter zich in het gesprek en heeft die zoon eens het een en ander uit de doeken gedaan.Hij bond in en had niks hier op terug hoor.
Maar mensen schreeuwen maar wat. Wij zijn het ook niet altijd eens met alles binnen ons gezin althans. Ik wel. ik word gezien als de enige echte pvv er .Mijn man doet het omdat we daar privé redenen voor hebben zeg maar om iemand te steunen.Ja, en mijn dochter die is het eens met de standpunten van de pvv en stemt er ook op ,maar die heeft af en toe bezwaren maar die hebben heel andere meer emotionele oorzaken zeg maar. Dus kortom drie stemmen uit ons gezin. En het worden er steeds meer. :lol: :lol: :roll:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 01:17

Ik had onder diverse namen gereageerd bij p&w en daar stukjes van de speech van wilders neergezet. Ik wil ze @$@$@$!!$###@@#! ook de andere kant laten zien van de heer Wilders.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 01:35

Ik vrees dat het gevecht tegen Wilders steeds erger zal worden.
En ze zullen natuurlijk komen met de meest prachtige plannetjes om de crisis te bestrijden , en zullen komen met beloftes om die en die belasting omlaag te krijgen , enz,enz.

Ik hoor en zie ze het alweer met een uitgestreken gezicht beloven op t.v.
Walgelijk stelletje oplichters zijn het !!

Plaats reactie