Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 11:04

Wilders is er normaliter niet vies van om grof en beledigend te zijn. Nu heeft iemand wat anders gezegd en wordt door aanhangers van de pvv bedreigd. Als het zo doorgaat vrees ik dat de pleuris uitbreekt en door het gejammer en zich gauw in de kruis gestaste pvv'er er inderdaad een moord wordt gepleegd, maar dan wel van rechtsezijde.Geweld is nooit een oplossing, verbaal niet en waar draait het op uit? Straks een p.v.v. afdeling die langs de ciritici gaat en even hun gram haalt. Ik hoop dat het nooit voorkomt, maar ik vrees in dit klimaat voor het ergste.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 11:11

Zo gij zaait, zo gij oost.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 11:52

Als er één groep is die geweld niet schuwt zijn dat die linkse ratten wel je weet wel die lamzakken die niet of nog nooit gewerkt hebben.
Overal waar één of andere rechtse maninfestaitie is komt dat schorum rotzooi trappen.
Een paar voorbeelden terreur bij winkels die bont verkopen.
ALF die geweld niet schuwt.
Denk eens aan RARA Duyvendak Folkert vd Graaf (gewoon iemand vermoorden) slopen van Nertsen farms. Het in de brand steken van vrachtwagens van slachterijen.
Iedere keer geweld vernielingen intimidatie.
Het zijn bijna altijd van dat linkse uitschot of noem het afschot.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:12

ik ben bezig een liedje te maken:

'Ik ben vandaag ..... , ..... , .....
ik ben vandaag .....
zo ..... was ik nóóóóiittt'

Wie helpt dit liedje af te maken?

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:14

vrolijk..?? :roll:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:15

Beledigd??

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:24

Nou ik niet hoor..beledigd haha..ben echt vrolijk :wink:

Maar goed..het gaat om het liedje van Suus..ik wacht de andere suggesties af..

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:41

Het is de bedoeling dat HvV dat liedje gaat zingen...

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:43

"Bettina"Wilders is er normaliter niet vies van om grof en beledigend te zijn. Nu heeft iemand wat anders gezegd en wordt door aanhangers van de pvv bedreigd. Als het zo doorgaat vrees ik dat de pleuris uitbreekt en door het gejammer en zich gauw in de kruis gestaste pvv'er er inderdaad een moord wordt gepleegd, maar dan wel van rechtse zijde.Geweld is nooit een oplossing, verbaal niet en waar draait het op uit? Straks een p.v.v. afdeling die langs de ciritici gaat en even hun gram haalt. Ik hoop dat het nooit voorkomt, maar ik vrees in dit klimaat voor het ergste.
---------------------------------------------------------------------------------

Waar heb jij het over ? Dus jij vindt het normaal dat er binnen enkele dagen wordt gezegd door de landverraders op links dat de PVV stemmer een :::: Racist , Rechtse extremist en nu voor NSBers wordt uitgemaakt ?
Noem me enkele grove en beledigde uitspraken van hem , die in de buurt komen van dit soort walgelijke uitingen van linkse dhimmy's .
Schaam jij je niet ?

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 12:56

Goed zo Flinder dat jij dit zegt hoef ik het niet meer te doen!! :evil: :twisted:

Plaats reactie