Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:05

Ehm, laat ik even resumeren er zijn pvv'ers die al lang voordat de pvv met extreem rechts werd vergeleken, graag de tegenstander voor landverrader, dhimmi etc uitmaakten. Dus waar heb ik het over???
Ik heb het gewoon over het feit dat er in toenemende mate veel agressie is. En als je mijn commentaren hebt gelezen keur ik het van niemand goed. Zelfs Geert moest vandaag zijn aanhang dimmen vanwege de bedreigen die uit die hoek kwamen aan het adres van Herman van Veen.
Wilders pakt graag uit in extremen, dat deed hij al voordat er geluiden waren dat hij extreem rechts is.
Persoonlijk vind ik zoals het nu is vrij gevaarlijk en ik heb commentaren gelezen van aanhangers van de p.v.v. voordat die gauw gewist werden.
Als een aanhanger van de p.v.v. stelt dat alleen Geert en alleen maar mensen die NEDERLANDS BLOED door de aderen stroomt recht hebben om zich p.v.v. er te noemen, dan kun je het toch wel met me eens zijn, dat je daar beter vanaf kunt zijn, want die drukken de p.v.v. in een hoek waar ze niet willen zijn.
Ook is het internet al een tijden een weg geworden, waar bedreigen rustig mag en ga zo maar door.
Als je een publiek figuur bent en je hebt een voorbeeld functie dan moet wel overwogen bekijken wat je doet. Agressie mag nimmer een voorbeeld zijn als je een vertegenwoordiger bent en Geert roept op tot minachting en agressie tot voorbeeld. En daar alleen al ben ik het niet met hem eens, gesteld dat die idioot die op koninginnedag in Apeldoorn een allochtoon was geweest, hoe denk je dat Nederland er dan had uitgezien????? Ik denk dat bepaalde buurten, winkels en bepaalde mensen het slachtoffer waren geweest. En gelukkig is het op het heden niet gebeurt.....alleen de vraag is; wanneer gebeurt het ?
Man en paard noemen, de problemen aanstippen hoort, zeker we hebben een slap bestel, maar bedenk altijd wel wat verantwoordelijkheid je hebt voordat de ellende in jouw naam begint.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:08

ZE doen maar..WIJ weten toch wel beter :!:

Stuiptrekkingen zijn dat..kunnen wat ongecontroleerd zijn. :wink:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:10

Waar roept Wilders op tot geweld?? :roll:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:11

Dus nee, ik schaam me niet, ik vind het alleen een ramp voor Nederland dat er zowel van linkse als rechtse kant wordt gescholden en er weinig wordt gedaan. En dat de vrijheid van meningsuiting aan alle kanten wordt verkracht. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar mag nooit worden misbruikt waar tegenstanders van beiden zijden elkaar voor rotte vis uitmaken. Hoe kun je dan nog praten over de normen en waarden?

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:13

Geert niet, maar bepaalde aanhangers hebben al op internet verteld, dat de wapens al klaar liggen voor de nieuwe revolutie en er wordt afgerekend met het tuig. Vind je dat dan geen geweld?

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:17

Tuurlijk is dat geweld..Maar ik kan dat niet op Wilders zn konto zetten.
Dat ligt aan de onvrede,de scheve verhoudingen en het verkrachten wat de regering doet,met ons leven,onze zekerheid.
Wilders probeert er wat aan te doen,de rest zuigt ons langzaam verder leeg.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:22

Daar behoor ik niet toe. Ik houd niet van wapengekletter of wapengebulder. Dus ik met dat deel van de aanhang kan ik me niet verenigen. En dat is ook wat Wilders niet wil.

Maar dat is net als bij voetbal. Een klein groepje dat het verziekt voor de rest, maar die wel die foute stempel op de club drukken.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:41

Ik sluit me aan bij de woorden van Suusje. Er zijn natuurlijk ook heel veel Wilders aanhangers, waaronder ikzelf die er niet aan moeten denken om ook maar 1 wapen in de hand te willen nemen, ik doe het liever met woorden af.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 13:44

Bettina ik ben wel voor een algehele opstand tegen deze regering maar wapengekletter???? Nee daar ben ik volstrekt op tegen.

Het is heel simpel Bettina.
Sinds dat die mislukt Harry Potter Balkenende zijn intrede heb gedaan als premier met zijn belofte dat na het zuur het zoet zou komen hebben we alleen nog maar zoutzuur gehad van die druiloor.
Hij laat over zich heen lopen en bezit totaal geen ruggengraat laat staan dat hij met zijn vuist op tafel durft te slaan om te roepen zo kan het niet langer.
Zijn stelling over normen en waarden zijn op zich al een lachertje te noemen want hij als gelovig man breekt menig gebod op de 10 geboden.
Zijn belofte na de intreding van de euro dat het niet van invloed zou zijn voor de portemonnee van de burger was zijn grootste leugen want voorlopig is het gehele openbare leven meer dan 38% duurder geworden dus zijn we er met ons allen flink op achter uit gegaan.
Wel bedelen de dames en heren politici zich wel even een jaarlijkse verhoging van 30% toe boven op hun al riante salaris die ook nog eens een keer aangevuld word met bonussen en commissies terwijl Jan met de pet die deze economie draaiende moet houden zich maar tevreden met stellen met hoog uit 1,5% verhoging en dat terwijl de lasten verzwaring jaarlijks met ongeveer 8% stijgt.
Miljarden worden nodeloos over de balk gesmeten aan onzinnige zaken waarvan de waslijst alleen nog maar groeid zonder dat zij zich ook maar iets om de burger bekommeren.
Moet ik nog even doorgaan?????

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:00

Nee Piraat de meeste weten het al en zullen in 2011 of eerder stembus wraak nemen.
En mocht er in die tussentijd iets met Geert Wilders gebeuren kon dit wel eens uitdraaien in een volksopstand of erger in een burgeroorlog.

Plaats reactie