Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:21

Bettina :
Wilders pakt graag uit in extremen, dat deed hij al voordat er geluiden waren dat hij extreem rechts is.
-------------------------------------------------------------------------------------
Is de waarheid over een barbaarse ideologie vertellen extreem ?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Als je een publiek figuur bent en je hebt een voorbeeld functie dan moet
wel overwogen bekijken wat je doet. Agressie mag nimmer een voorbeeld zijn als je een vertegenwoordiger bent en Geert roept op tot minachting en agressie tot voorbeeld. En daar alleen al ben ik het niet met hem eens, gesteld dat die idioot die op koninginnedag in Apeldoorn een allochtoon was geweest, hoe denk je dat Nederland er dan had uitgezien????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Juist , je zegt het , publiek figuur , dat zijn vdLaan , Pechtold ,
Balkenende, Halsema , v.Geel en v.Veen en honderden anderen ook , herrinner jj je de blikken toen Wilders 9 zetels kreeg ? IK wel , en dan durf jij te zeggen dat Geert Wilders oproept tot minachting en agressie ?
Het enige wat Wilders doet is proberen de ogen van de blinde regeerders open te maken , de ideologie van de mos-lim is OVERNAME , dat staat duidelijk beschreven in het handvest van de zich superieur voelende mos-lim . ZO wordt het gezegd in t haatboek :: Taqiyya is een door de koran opgelegde plicht om de ongelovigen met LEUGENS en zonodig BEDROG te onderwerpen , zolang het niet met geweld kan !!!!!
Ik heb vele maanden dit soort teksten opgezocht , gelezen , me verdiept , en ik zeg dus wel dat ik me desnoods met hand en tand zal verzetten tegen een ideologie die MILJOENEN doden op zijn naam heeft staan . Over mijn lijk zeggen wij in onze familie , laat ik me en mijn land islamiseren door een horde waanzinnigen ! DAT ben ik verplicht t/o mijn voorouders , ouders en kinderen !

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:24

Ik denk dat niemand meer veilig is in dit klimaat. Wilders zal wel de verkiezingen halen en daar gebeurt weinig mee, want die is goed beveiligd. Maar in de tussentijd hebben meer en meer publieke figuren beveiliging aan moeten vragen wegens dreigementen, kijk maar naar de directeur van de staatsloterij die heeft nadat haar salaris bekend werd, ook om beveiliging moeten vragen. De kogelbrieven die na de dood van Pim door vele brievenbussen heengingen. Het is niet zo simpel eerder met agressie naar 'links' vrees ik eerder dat het naar die kant gaat.
Ik hoop dat het nooit zover komt, maar het is net of er maar iets hoeft te gebeuren of ergens gaat een lontje af.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:35

Flinder, kijk naar het vragenuurtje en zie hoe de vertegenwoordigers van de p.v.v. toon zetten. Hun toon is altijd doordrenkt met dedain en wat voor probleem er ook is er is er altijd 1 de schuld en dat zijn de allochtonen. En daar heb ik dus wel bezwaar tegen, we leven in een tijd met meer problemen, waar dagelijks mensen voor hun baantje moeten vrezen, maar Wilders en consorten heb ik weinig tot niets zien doen om die mensen een hart onder de riem te steken. Ik lees niet de tayic en ik denk dat het wel meevalt met de islam. Kan ik rustig zeggen, want ik leef in een dorp/stad waar moskeeen zijn, je rustig met de imam kan praten, mijn buren zijn voornamelijk turks en een gedeelte loopt met een hoofddoekje. Het kinderaantal is ongeveer tot 3 en daar houdt het ook mee op. Het is hier dus rustig en ik als single moeder met goth dochter kan rustig door de buurt lopen, alleen heb ik meer last van tieners die mijn rustige buurtje met een pleintje en bomen die ideale plek vinden om zich suf te blowen en onder mijn ogen wordt er gedeald.

Maar er wordt ook gesproken dat we niet onder de druk van de islam, maar eerder onder de knoet van China komen. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker aangezien China al eigenlijk het geld en macht heeft.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:36

gesteld dat die idioot die op koninginnedag in Apeldoorn een allochtoon was geweest, hoe denk je dat Nederland er dan had uitgezien????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ow , wat is er allemaal gebeurd na de moord/slachting op Theo v.Gogh , verdomd weing he , rechtse stemmers hebben volgens mij weinig kopvodden of bontkraagjes het ziekenhuis ingeslagen , ze konden rustig over straat , tog? Laat me een voorbeeld geven , in Australie waren Sheila's (zo noemen ze daar Australische meisjes ) op t strand aangerand door , jawel door mos-lims , de volgende dag waren er honderden Aussies , mannen , op t strand en hebben de mos-lims helemaal kort geslagen , erg he , maarrrrrr het was wel meteen afgelopen , de meisjes konden weer rustig en veilig naar t strand , kijk dat is ff laten zien, who the f*ck zijn jullie om met je handen aan onze vrouwen te zitten ! En zo had het hier 25 jaar geleden ook gemoeten , helaas zijn veel Nederlanders te laf , ik gelukkig niet , ik pik ook niks van de aanhang van de woestijn ideologie .

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:40

Bettina en ik behoor tot één van die korte lontjes.
Ik heb mijn hele werkzame leven mij ingezet voor mijn VADERLAND en dat uitschot in Den Haag van nu tot en met zeg 30 jaar terug heeft dit land verkwanseld aan de Duivel alleen heet die nu de ISLAM.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:44

En Bettina nog even dit de islam en al die middeleeuwse woestijn ridders horen hier ook niet.
Europa is een op Christelijke grondslag gebaseerd wereld deel en daar hoort de islam niet thuis.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 14:50

Flinder, wederom helemaal met jou eens.!!

Het is totaal verkeerd om de problemen die er nu zijn in dit land op het konto van Geert Wilders te schuiven.Onzin, regelrechte onzin!

Geert is alleen maar de man die signaleert en het durft te benoemen.Vóór Fortuyn heeft het nog nooit iemand aangedurfd kritiek te uiten op de Islam en Moslims.

Wat er daarna is gebeurd weten we allemaal.Ik ben het ook niet altijd eens met de manier waarop Geert de dingen benoemd,maar ach het is ook maar een mens nietwaar?

Maar laat ik dit voor eens en altijd hier benoemen, nee zelfs zweren:

Geert Wilders krijgt mijn ,nee onze stemmen met de verkiezingen.
Waarom? Natuurlijk ook omdat ik mij kan vinden in zijn partijprogramma maar zeker om het feit hoe deze man zoveel onrecht is en wordt aangedaan.

Kom me niet aan met eigen schuld want dan plof ik!

Wij hebben van zeer nabij meegemaakt en nog hoe een zeer geliefde dierbare van ons ook moet leven zoals Geert. Dit is onmenselijk!! Een gevangene heeft meer over zijn eigen leven te vertellen dat kan ik jullie verzekeren.
De omgedraaide wereld is het hier in het zgn. vrije westen.Bedreigers worden op de vingers getikt en dat is het dan en leven rustig verder.De bedreigde mag persoonsbeveiliging krijgen en is gevangen .
Weten jullie wel wat dit met iemand doet? Weten jullie wel hoe dit iemands leven kapot maakt? Hoe dit relaties kapotmaakt,mensen van elkaar verwijderd?
Deze mensen krijgen hier een behoorlijke psychische klap door .Onze dierbare inclusief ,niemand komt hier ongeschonden uit. Je staat erbij en kijkt erna.
Daarom is Geert Wilders en al die anderen die om het vrije woord zo moeten leven helden en verdienen respect omdat ze hun vrijheid hebben ingeleverd om onze vrijheid te bewaken.Ik bid dat mensen dit eindelijk eens gaan inzien.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 10-11-2009 14:58

Bettina ik schaar me geheel achter mijn collega beheerder , ik heb voor die verdammeleide indringers en rood tuig een nog korter lontje als hij .

Ze hebben er mazel aan dat ik half invalide ben , maar know how om ze van mijn lijf af te houden heb ik zat .
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 10-11-2009 15:02

Limbogirl ook voor fortuin had je Hans janmaat , maar dat was een half rooie rakker die zich door de toemalige bvd ( nu AIVD ) met een paar zakken geld liet omkopen .

En volop ruzie maakte binnen de gelederen , anders had het er heel anders uitgezien in NL !

Over rood fassisme en infiltratie gesproken !!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Nu heeft rood een hele andere nog smerigere werkwijze , nu ze dit niet meer lukt
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 10-11-2009 15:05

Bettina schreef:Ik denk dat niemand meer veilig is in dit klimaat. Wilders zal wel de verkiezingen halen en daar gebeurt weinig mee, want die is goed beveiligd. Maar in de tussentijd hebben meer en meer publieke figuren beveiliging aan moeten vragen wegens dreigementen, kijk maar naar de directeur van de staatsloterij die heeft nadat haar salaris bekend werd, ook om beveiliging moeten vragen. De kogelbrieven die na de dood van Pim door vele brievenbussen heengingen. Het is niet zo simpel eerder met agressie naar 'links' vrees ik eerder dat het naar die kant gaat.
Ik hoop dat het nooit zover komt, maar het is net of er maar iets hoeft te gebeuren of ergens gaat een lontje af.
U bedoelt waarschijnlijk de agressie van Links , ja die is gloeinde gerritje vreselijk dat linkse fassisme .

En dat mag allemaal :twisted: :twisted:
Afbeelding

Plaats reactie