Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 17:48

Nee, want ze werken rustig samen met alle kerken, maar als je de tacyiya hebt bestudeerd,wees dan zo goed om ook de stelling van de katholieke kerk te bestuderen. Geloof me, het verschilt niet veel, er is maar 1 kerk wereldwijd en 1 geloof....en het hoofdkwartier staat in Rome.
Ennuh, de inquisitie, samenwerking met de Duitsers, overbevolking in naam van het geloof. Yep, we kunnen onze handen wassen in onschuld want we zijn het vergeten. Studeer ze flinder......

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 17:53

Bettina schreef:Nee, want ze werken rustig samen met alle kerken, maar als je de tacyiya hebt bestudeerd,wees dan zo goed om ook de stelling van de katholieke kerk te bestuderen. Geloof me, het verschilt niet veel, er is maar 1 kerk wereldwijd en 1 geloof....en het hoofdkwartier staat in Rome.
Ennuh, de inquisitie, samenwerking met de Duitsers, overbevolking in naam van het geloof. Yep, we kunnen onze handen wassen in onschuld want we zijn het vergeten. Studeer ze flinder......
Mmm, ik voorzie hier een eindeloze discussie...... :roll:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 18:11

We kunnen er ook mee stoppen en niet meer reageren.
Over godsdienst discussieren ontaard vaak in ruzie en wereldwijd in oorlogen.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 18:14

reinier61 schreef:We kunnen er ook mee stoppen en niet meer reageren.
Over godsdienst discussieren ontaard vaak in ruzie en wereldwijd in oorlogen.
Dat is zeker waar, maar de boosheid in de discussie valt me op.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 18:35

edelachtbare schreef:
reinier61 schreef:We kunnen er ook mee stoppen en niet meer reageren.
Over godsdienst discussieren ontaard vaak in ruzie en wereldwijd in oorlogen.
Dat is zeker waar, maar de boosheid in de discussie valt me op.
Ik denk dat de boosheid in deze discussie de schuld is van Den Haag is door totaal niet naar de bevolking te luisteren.
Je ziet hier dus ook de spanning en frustratie onder de mensen over alles wat met de islam te maken heeft.
De kosten van levens onderhoud zijn in Nederland enorm gestegen en voor een behoorlijk gedeelte door de enorme kosten van die multicul ellende alhier.
De kosten die E. vd Laan weigert openbaar te maken waardoor de frustratie onder de bevolking alleen maar oploopt en onze rechten steeds meer worden afgenomen en betutteld.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 19:46

Het is hier dus rustig en ik als single moeder met goth dochter kan rustig door de buurt lopen, alleen heb ik meer last van tieners die mijn rustige buurtje met een pleintje en bomen die ideale plek vinden om zich suf te blowen en onder mijn ogen wordt er gedeald.
-------------------------------------------------------------------------------------
Dat vind ik altijd van grote (dhimmy) klasse , tieners die blowen , tjonge jonge , ja dan hebbie een probleem , hier in Gouda gaat t ietsie anders ,
hier kan je na 6 uur niet meer naar buiten , nou ja t kan wel als je jezelf goed kan bewapenen , hier staan ze niet te blowen , was t maar waar , nee, dealen in coke door die fijne riffers , dat gaat hier 24/7 door , volgens velen hebben ze ploegendiensten , een beetje dealer rijdt hier BMW , AUDI of min. VW Golf , van de oetkering kunnen ze alleen de benzine betalen dus rijden ze op en neer naar Limburg en Brabant want Nikes en modieuze kleding is duur .
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Maar er wordt ook gesproken dat we niet onder de druk van de islam, maar eerder onder de knoet van China komen. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker aangezien China al eigenlijk het geld en macht heeft.
-------------------------------------------------------------------------------------

Oh ja , de Chinezen komen er aan , lijkt me onwaarschijnlijk .
Toch maar eens op youtube kijken , daar zie je dat de is=lam sekte , driftig bezig is om Noorwegen , Zweden , Denemarken , Duitsland , Frankrijk , Belgie enz enz te ontwrichten , 80 % van de verkrachtingen , bv wordt door mos-lims gepleegd , intimidatie en moorden zijn aan de orde van de dag . Geen Chinees te bekennen .

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 19:57

Ik lees net dat Bettina , Vita is , tja dan weet ik genoeg .

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 20:05

Zolang de Amerikanen al bij China moeten aankloppen voor geld, dan weet je uit welke wind de richting waait. Maar goed flinder....tot op heden kan je iemand met de waarheid om de oren slaan. Zeker dat de tsunami's niet kloppen, het percentage moslim en voortplanting niet groter dan het gemiddelde Nederlandse gezin en ga zo maar door.
Nee, het is geen probleem dat de jongeren zich dagelijks sufblowen en hun hersen verdampen. Egt niet hoor, ook dat het alcohol en drugsprobleem velen malen groter is......dan wij ooit in onze tijd bij elkaar hebben gedronken....

En dat we agressiever zijn, meer bedreigen en het grootste percentage zedenmisdrijven bij autochtonen ligt........

Zijn dat ook geen bedreigingen voor onze maatschappij dan de tac dinges lezen.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:06

Bettina

En dat we agressiever zijn, meer bedreigen en het grootste percentage zedenmisdrijven bij autochtonen ligt........
-------------------------------------------------------------------------------------
Dat is een pertinente leugen , zeker een PvdAli / D666 onderzoek ?
Dit is de gezellige waarheid ::::

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8397

Deze is ook duidelijk :::: teiltje aanbevolen .
YouTube-Sweden is being destroyed.

Bovendien zit de bajes vol met 75 % allochtonen .

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:13

Dan is het hoge geboortecijfer bij de marokaanse gemeenschap in gouda zeker ook niet representatief..?
Alleen al bij mij in de straat is het vooral 3 , 4 en 5 kinderen.Achter me gezinnen met 8 :shock: en 6 kids
Onder turken ligt het geboortecijfer wel lager dan bij marokkanen..
Ik denk toch dat de mensen die dit allemaal niet geloven toch eens naar Gouda moeten komen. :roll:

Plaats reactie