Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:06

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:15

He hallo Paul uit Huizen!
Wat leuk je ook hier aan te treffen op ons forum.We hebben vaak genoeg laat op de Wuz gediscussiërd weet je nog?
Welkom hier! :)

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:15

Toen we als kind uitgescholden werden riepen we altijd 'Alles wat je zegt ben je zelluf'

De reden dat ik woedend word om de uitspraken als NSB'er enz is niet omdat er een waarheid in zit maar omdat het een grote beleding is voor iedereen die WWII heeft meegemaakt of eronder geleden heeft. Ik heb gewoon de pest aan laster en leugens.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:18

Piraat ik ben dit volkomen met jou eens, schandalig .Daarbij snap ik sowieso niet dat zo'n artiest zich hiermee bezighoudt. Ongelooflijk wat een miskleun. :evil:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:19

Ziek van Politiek: Ja, ik kan ook niet tegen onrecht. Weet je, ze hebben geen weerwoord tegen de steeds groter wordende groep aanhangers van de PVV en nu worden ze pas echt vuil ,smerig zeg maar, bah. :evil:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:20

Ach die kwak begint frug te dementeren denk ik , hoe darft die kerel zo een uutspraak te doen .

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:22

Ik ken hem persoonlijk Limbogirl,hij heb vroeger vlak naast mijn overgroot ouder gewoond in Haastrecht,maar dit soort uitspraken had ik niet van hem verwacht.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:27

Weet je piraat, Herman van Veen was vroeger in mijn jonge jaren mijn lievelingsartiest. Zijn optredens waren feesten!! Hij kwam als zeer begaafd cabaretier/zanger/musicus viool spelend het publiek in.
Dat waren fantastische tijden. Het is een heel groot gevoelsmens en dit vind ik zo'n afknapper dat haalt mijn hele beeld naar beneden dat ik van hem had, zonde. :(

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:33

De mens Herman van Veen is prive heel anders dan tijdens zijn optredens.
Het is een overjarige hippy die nog in de jaren 60/70 is blijven hangen.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:33

Hey ,Limbogirl....dat kan ik me herrineren , waren leuke gesprekken......maar ik weet je naam ff niet meer van wuz (heb wat namen betefd al alzheimer , volgens mij)

Plaats reactie