Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 14:37

Betinna wij poken vrolijk net zo hard ( zo niet harder ) terug hoor , en je slaat je er als meisje aardig door :lol:
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 14:41

Limbogirl schreef:Ik denk dat wij ons al doen we nog zo ons best niet kunnen verplaatsen in iemand die deze dingen zelf heeft meegemaakt.Graag wil ik nogmaals begrip vragen voor die mensen omdat we niet weten welke drama's er misschien schuilgaan achter de nicknames van ons.
Zelf krijg ik hier het gevoel dat mensen zoals Flinder zelf van heel dichtbij hebben meegemaakt hoe het er echt aan toegaat.
En aangezien ik dit privé ook een hele tijd van dichtbij allemaal heb meegekregen kan ik Flinder alleen maar ondersteunen,omdat ik weet dat de werkelijkheid echt zo is als zij omschrijft wellicht is het nóg erger allemaal.

En wie en wat mag je dan bedanken voor de aanwezigheid van die infiltranten & uitvreters ?

De Libikerk club !!!!!
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 14:52

Wat Free zegt is waar , ik kan een boek schrijven over het leven , totaal verziekt door marokkaanse hufters , jammer , als ik enkelen op hun tenen trap , maar ik zeg wat ik denk EN weet . En ik weet hoe de mos-lam , niet die zgn 10 % , de overheid en subsidie cluppies verkleinen graag , maar 80 % minimaal , denkt over de Christenen , Joden en Ongelovigen , geen sterveling kan mijn mening beinvloeden , ik durf niet eens op forums mijn ervaringen te uiten , laat staan mijn echte naam vermeldt , omdat een stel allatonen aan mijn verhalen kunnen ontdekken , wie ik ben , en dat gvd in MIJN land ? Zo ver heen zijn we al in NEEderland , vrijheid van menings uiting , rot op , die is er al jaren niet meer , we moeten ons aan regels houden om die vroegere gastarbeider niet op zijn lange mos-lam tenen te trappen ! In Rotterdam zeggen ze " Ongezien de t*fus voor ze "
En ja dat zeg ik ook !!

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 14:58

Ik denk dat wij ons al doen we nog zo ons best niet kunnen verplaatsen in iemand die deze dingen zelf heeft meegemaakt.Graag wil ik nogmaals begrip vragen voor die mensen omdat we niet weten welke drama's er misschien schuilgaan achter de nicknames van ons.
Zelf krijg ik hier het gevoel dat mensen zoals Flinder zelf van heel dichtbij hebben meegemaakt hoe het er echt aan toegaat.
En aangezien ik dit privé ook een hele tijd van dichtbij allemaal heb meegekregen kan ik Flinder alleen maar ondersteunen,omdat ik weet dat de werkelijkheid echt zo is als zij omschrijft wellicht is het nóg erger allemaal.


Ik heb ook het idee dat Flinder ervarings deskundige is en naar mensen die zelf dit soort dingen aan den lijve gevoeld hebben moeten we geloven.

Het zou veel gezonder zijn eens te geloven dat de dingen die in de koran echt zo slecht zijn als ze geschreven zijn.

Kijk om je heen. Wie plegen de meeste aanslagen?

Wie moorden om hun eer te beschermen? Zelfs hun eigen dochters of zusters.

Ik word zo moe racist genoemd te worden omdat ik de pest heb aan de excessen en het fanatisme van een groot deel van de moslims.



Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:00

Flinder jij hebt van mij en denk ook van de rest alle vrijheid je mening en levens ervaringen hier neer te schrijven.
Desnoods maken we daar een nieuw forum voor aan.
Hou je naam uit veiligheid voor je want ik wil zeker niet dat jij in de problemen komt.
Maar echt en dat meen ik laat zo,n gore rif aap bij mij aan de deur komen ze kunnen dan met stoffer en blik de restanten bij elkaar vegen.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:01

Flinder, we hebben vrijheid van godsdienst en het is onmogelijk om te zeggen; de rest kan wel, jullie niet. Dat gaat gewoon niet en bovendien zelfs in de islam zijn er verschillende stromingen, van gematigd tot orthodox, alleen het zijn altijd die verdomde orthodoxen die het verpesten voor een ander. Laat ik even een ander vergelijk maken; Orthodoxe joden, je weet wel met die hoeden en krullen, die verschillen bijna niet, zijn ook in de middeleeuwen blijven steken, hun geloof is het enige echte, de vrouw moet zoveel mogelijk kinderen baren en een pruik dragen, haar echte haar mag niet gezien worden. Ook mag een orthodoxe jood een vrouw geen hand geven, de scheiding der sexen is streng en ze hebben net zo hard de pest aan niet gelovigen.
En ja, dat leeft ook in ons landje en nee we hebben er niet zo'n last van omdat we ze bijna niet horen of zien, maar hun ideologie is hetzelfde.....Hun geloof is het juiste en daarom moeten er zoveel mogelijk kinderen komen een kinderschare van 10 is daar geen uitzondering.
Moet je die dan ook verbieden?

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:07

Bettina, hebben die orthodoxe Joden dan de intentie om de Westere wereld te gaan overheersen? Hebben de Nederlanders dan last van hun reljeugd? Worden de Nederlandse vrouwen en meisjes uitgescholden voor hoer door de kinderen van deze orthodoxe Joden? Hoeveel orthodoxe Joden zitten er nu in de Gemeenteraden, of anderszins bestuurlijke functies? Het zijn wat simpele voorbeelden maar dit leeft wel onder de Nederlanders.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:12

Precies wat je zegt , hebben we last van die groep ?
NEEEEE , die verzieken mijn leven niet , die dreigen
niet mijn kop eraf te snijden , die schreeuwen nooit
vuile k*nkerhoer , bitch , ik maak je dood .
Maar ook ZIJ worden in elkaar getrapt door die altijd
vreetzame mos-lam , in A.dam wordt al aangegeven dat
Jodenbeter een petje over hun keppeltje gaan dragen .

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:14

Flinder, Je gaat me toch niet vertellen dat als ik over een paar jaar naar Amsterdam zou willen ik een hoofddoekje moet gaan dragen? Denk je dat het echt zover zou kunnen komen?

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:31

De een scheld Flinder, de ander doet het op een fijnzinniger manier. Het gevaar is wat dat betreft aan alle kanten.

Plaats reactie