Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:14

Idd, mijn maag maakte een rare salto, dit is gewoon erg.
Maar ze stoppen het niet dus, nergens.
Engeland heet al 85 van die "sahira" banken.
Sorry weet het nooit goed op te schrijven of uit te spreken.
Zal wel onbewust gebeuren,
juist omdat ik er niets mee te maken wil hebben.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:16

Vanavond weer Opsporing verzocht kijken :evil: , HET programma
over en door de allochtoon , wat zeg ik nou weer :shock: , oh oh zal
weer een vooroordeel :roll: zijn volgens sommigen . :D

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:17

Mag ik even een opmerking maken?

Ik vind het fijn dat er iemand als Bettina ook op dit forum zit en dat we beschaafd met elkaar kunnen discussiëren, daar kunnen ze bij wuz nog een puntje aan zuigen.

Mijn complimenten!

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:22

Lotte het is sharia , onthouden hoor :D
En huichelen is taqiyya , dat is een heel
belangrijk woord en begrip , t is de taal
die iedere mos-lim spreekt , opdracht
van hun maangodje en zijn hulpje mo
de waanzinnige pedo geschreven in het
handvest/knoran , een duidelijke opdracht .

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:27

khalan schreef:Mag ik even een opmerking maken?

Ik vind het fijn dat er iemand als Bettina ook op dit forum zit en dat we beschaafd met elkaar kunnen discussiëren, daar kunnen ze bij wuz nog een puntje aan zuigen.

Mijn complimenten!
Mee eens, Khalan!! :shock:

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 21:33

Ik vind niets mis aan Bettina zij heefteen andre politiek kleur als mij en dat is haar goed recht.
kunnen we lekker elkaar eens flink aftasten en weten hoe zij en ik denken.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 22:39

Waar Bettina het over heeft wat betreft de katholieken zijn de jezuïeten, een kleine maar zeer hoog opgeleide tak van het katholicisme. De Inquisitie is al minstens 2 eeuwen dood. Het Westen heeft in die tijd beter geleerd.

De islam is in de Middeleeuwen blijven hangen en gebruiken nog steeds dezelfde methodes.

Jezuïeten hebben altijd gezegd:'Geef mij een jongen van 5 jaar en we hebben zijn ziel voor eeuwig.

De moslims kidnapten christen jongetjes, hersenspoelde ze en trainde ze als soldaten en deze jansenisten werden ingezet als soldaten tegen het christendom. Zij waren het die het voorbeeld gegeven hebben aan de Jezuïeten.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 22:46

nogziekvanpolitiek schreef:Waar Bettina het over heeft wat betreft de katholieken zijn de jezuïeten, een kleine maar zeer hoog opgeleide tak van het katholicisme. De Inquisitie is al minstens 2 eeuwen dood. Het Westen heeft in die tijd beter geleerd.

De islam is in de Middeleeuwen blijven hangen en gebruiken nog steeds dezelfde methodes.

Jezuïeten hebben altijd gezegd:'Geef mij een jongen van 5 jaar en we hebben zijn ziel voor eeuwig.

De moslims kidnapten christen jongetjes, hersenspoelde ze en trainde ze als soldaten en deze jansenisten werden ingezet als soldaten tegen het christendom. Zij waren het die het voorbeeld gegeven hebben aan de Jezuïeten.
Het lijkt erop dat je een beetje bezeten bent van het hele idee?
Doe eens rustig................. :)

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 10:07

Ik denk dat wij ons al doen we nog zo ons best niet kunnen verplaatsen in iemand die deze dingen zelf heeft meegemaakt.Graag wil ik nogmaals begrip vragen voor die mensen omdat we niet weten welke drama's er misschien schuilgaan achter de nicknames van ons.
Zelf krijg ik hier het gevoel dat mensen zoals Flinder zelf van heel dichtbij hebben meegemaakt hoe het er echt aan toegaat.
En aangezien ik dit privé ook een hele tijd van dichtbij allemaal heb meegekregen kan ik Flinder alleen maar ondersteunen,omdat ik weet dat de werkelijkheid echt zo is als zij omschrijft wellicht is het nóg erger allemaal.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 14:31

Je vergeet Opus Deï ziek van politiek, ook een machtige kliek die in België zeker, voet heeft aan het hof aangezien Koning Boudewijn en Koninging Fabiola waarschijnlijk tot die tak behoorden.

In Italië gebeurt niets zonder het vaticaan. Kijk maar naar de rechten van de vrouw,abortus,euthanisie, homo's en ga zo maar door.
Maar dank jullie voor de complimenten, ik vind het af en toe leuk om een beetje te poken.......Niet verkeerd bedoeld :lol:

Plaats reactie