Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Plaats reactie
Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

Bericht door Soef » 09-11-2009 22:57

Schijnt graag geboycot te willen worden , ik stel voor dat "wij" als eerste een oficieele boycot over hem uitroepen vanwege dit ;

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5275 ... NSB__.html


"PVV is net als NSB" door Rob Savelberg .

UTRECHT - Herman van Veen heeft de partij van Geert Wilders gisteren vergeleken met de NSB.

De 64-jarige zanger waarschuwde in een emotionele toespraak voor de PVV-leider, omdat hij geen leden in zijn partij toestaat en alleen donaties accepteert.

De PVV zou een bedreiging voor de democratie in Nederland zijn, zei Van Veen tegen honderden toehoorders in Utrecht tijdens een herdenking van de val van de Berlijnse Muur.


Zomaar enige reacties er op , gezien op ;


ulle

Reacties
Weg met Herman de hypocriet..

Geplaatst door: Babette | 9-11-09 om 21:02

Herman van Veen en Dolf Wilders.

Onmiddellijk wordt Herman bedolven onder bedreigingen. Er hoeft maar een kritisch stukje over Wilders te staan in de Telgraaf of heel (ahum wakker) Nederland is weer beledigd. Nou dat heel Nederland is wat mij betreft een stel gefrustreerder middelbare blote Billen mannen, die opgescheept zitten met een Oostblok internet bruid. Geen NSB trekjes?

Voor het hele verhaal met video van Herman en Dolf Wilders:http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbro ... -veen.html

Geplaatst door: Steve Brown | 9-11-09 om 20:01

Ik zou het zeer op prijs stellen als partijen het niet met elkaar eens te zijn, daar gewoon een mening over te geven zonder dat er persoonlijk op de man of vrouw gespeeld worden.

Een klein beetje beschaving bezitten we toch nog wel? Laten we het gezellig houden.

Met vr.gr.

Geplaatst door: Michael | 9-11-09 om 19:21

@ De Waakhond:

Want volgens mij zijn het voornamenlijk de linkse (waak)honden die de hun politieke baasjes likken en nagenoeg kritiekloos alles slikken wat hun wordt toegeworpen.


+
.
Reactie redactie aangezien wij hier ook Willems hebben die wel fatsoensnormen bezitten is de helft van je reactie weggehaald.

Een mening is prima maar geen persoonlijke beledigingen nog een keer zo een reactie en je krijgt een ban voor het leven.

De moderatie is van af nu op slot om dergelijke reactie´s te voorkomen dus bezin voor je begin.


Geplaatst door: willem | 9-11-09 om 18:20

verschrikkelijk..

Geplaatst door: Babette | 9-11-09 om 17:21

Waarom toch altijd weer de oorlog die ze zelf niet meegemaakt hebben er bij halen? de NSB is niet te vergelijken in deze tijd zoals elke vergelijking met het verleden. Wat mij opvalt is dat iedereen tegenwoordig verzetstrijder is geweest, Joden heeft helpen onder te duiken terwijl als je de historische filmbeelden ziet er veel mensen de duitsers met bloemen verwelkomden. een kleine groep heeft zich verzet en die zijn veelal vermoord. Veel mensen konden niet wachten dat de Joden werden weggevoerd om hun huizen te plunderen. De echte verzetstrijders wilden er niet over praten. Wat deed mijnheer van Veen zijn ouders in de oorlog?

Geplaatst door: E. van Rijn | 9-11-09 om 17:03
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2009 23:24

Tja, ik vind dat HvV zich mag uitspreken, zoals hij denkt dat het volgens hem in elkaar zit.

Als hij slecht over Wilders denkt, dan is dat ZIJN mening. En nee, ik heb geen moeite met zijn mening aan te horen.

Dat valt ook onder de vrijheid van meningsuiting. Hem de mond snoeren is immers de censureren en daar ben ik een fel tegenstanbder van.

Oftewel. Jij wilt die dingen kunnen zeggen? Dan wil ik ook mijn mening kunnen geven.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 09-11-2009 23:35

Ik ben van mening dat artiesten etc. zich in het openbaar beter kunnen onthouden van zoiets , ze beinvloeden toch van die dombo fans hoor

Maar als hij vrij is om dat te doen en te zeggen , zijn anderen weer vrij om hem te gaan boycotten .

Niet dat het veel uitmaakt als ik dat doe , tsja ik koop voor mijn kleinkinderen geen cdtjes en filmpjes meer van alfred .

Maar naar een concert van Alfred Kwak ging ik toch al niet :lol: :lol:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2009 23:36

Suusje natuurlijk mag Herman van Veen zijn mening zeggen maar een vergelijking met de NSB gaat wel heel erg ver en is volslagen onterecht.
De NSB waren in de dagen van de bezetting regelrechte landverraders wat duizenden mensen het leven heb gekost,let wel ONTSCHULDIGE mensen.
De NSB huilde met de NAZI,S en wilde hier het duitse regiem.
Wilders komt op voor de Nederlandse belangen en wil juist een stop op het verkwanselen van ons land door de linkse kerk.

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2009 23:37

Ik sta helemaal achter vrije meningsuiting maar het moet geen laster of leugens worden.

Door de woorden van Van Veen en Pechtold voel ik me persoonllijk aangesproken, ik ben niet staatsgevaarlijk, niet ultra-rechts en ik wens ook niet fascist of racist genoemd te worden. Een beetje subversief ben ik wel maar dat ben ik altijd geweest.

Het is heel kwalijk dat links zijn politieke tegenstanders zo besmeurt en misschien zouden we landelijk iets moeten doen maar ik niet weten wat en hoe.

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2009 23:50

Ik begrijp wel dat jullie je persoonlijk aangesproken voelen, ik dus totaal NIET.

Ik vind het wel opmerkelijk dat ze telkens die dingen roepen. Dat is gewoon een teken van HUN zwakte.

Had links echt goed geregeerd, dan hoefden ze helemaal niet bang te zijn dat ze hun stoeltje kwijt raken aan Wilders. Maar ze weten donders goed, dat ze zitten te prutsen en te knoeien. Maar ze zijn zo diep in hun eigen leugens en narigheid gestikt, dat ze er niet meer uit kunnen komen.

En omdat ze zelf zwak staan proberen ze Wilders zwart te maken. Immers, als je sterk staat, heb je toch niets te vrezen?!

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2009 23:51

Ik vind het verschrikkelijk dat een man als Herman van Veen zulke uitspraken kan doen.
Hij trapt hiermee op vele zielen.

Mensen die de oorlog nog meegemaakt hebben.
Kinderen en kleinkinderen van NSB ers.
Geert Wilders, en aanhangers.

Heel onbezonnen.

Gast

Bericht door Gast » 09-11-2009 23:52

Ach, kunnen P&W ook weer lekker scoren...die ook weer blij !!

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 10-11-2009 00:04

Ik ben van mening dat mensen die wilders en hun aanhangers uitmaken voor NSB ers rassisten fassisten etc. zelf een soort ( ja let op een soort NSB ers )

Niet dat ik echt respect hen voor een NSB er , want dat waren destijds ook landveraders , echter veraden zij in meerdere mate toch niet hun eigen ras en cultuur .

Lieden die tegenwoordig vaderlands lievende mensen als Wilders die zich hard maken voor behoud van eigen ras en cultuur voor rassist , fassit , NSB er etc. , vind ik dat ze zelf verachterlijke landen cultuurveraders zijn .

Er LINKS fassistische praktijken op na houden omdat zij andersdenkenden op allerlei verachterlijke manieren de mond willen snoeren .

Helaas zetten dit soort misselijk makende elementen de vaderlandslievende burgers aan het denken , ik heb zelf weleens gedacht "eigenlijk heb ik meer respect voor een destijdse NSB er dan voor zo,n ( ultra ) linkse rioolrat die links fassisme door onze strot wil duwen .
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2009 00:05

Je word altijd door een strontkar overreden. :shock: :wink:

Plaats reactie