Ook Alfred Jodocus kwak ( herman van Veen )

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:36

Het is waar Khalan , stond in de krant , Joodse kinderen wordt geadviseerd een petje te dragen , zij worden ook beschermd
na schooltijd . Ha , een kopvod dragen , never nooit , over mijn
lijk . Waarom denk je dat er zoveel kopvodden achter een kassa zitten , dat is pure , en 100 % provocatie en confrontatie , zo van , wen er maar aan kaffir/ongelovige , dit is de vlag van de is-lam ! Nou krijgen ze bij mij de kans niet , want als ik een kopvod zie ,waar dan ook achter een toonbank of kassa , ben ik weg , ik koop NOOIT waar ik die provocerende fatima's de is-lam vlag zie promoten , al jaren niet , al moet ik er kilometers voor om rijden , ik naar een kassa waarvan ik weet dat ze mij een varken/hond vinden ? Kom op , never nooit !

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 16:05

Flinder ik weet het niet ik voel alleen al een tijd aan je reacties dat jij vreselijke ervaringen moet hebben.Zulke uitspraken doe je niet zomaar omdat je het leuk vindt een groep te demoniseren.
Nogmaals ik wil hier niet de betweter uithangen maar snap voor een groot gedeelte wat een Wilders moet doormaken en geloof me dit gun je je ergste vijand nog niet.
En geloof me er zijn vele Wildersen in dit land ,meer dan jullie zouden denken.
Levens worden verwoest, relaties gaan kapot, vriendschappen verloren families vallen uitelkaar. Mensen denken ZO licht over deze dingen maar kunnen de impact niet inschatten.
Dat vreselijke onrecht dat een bepaalde bevolkingsgroep die met alle gastvrijheid en dezelfde rechten als de oorspronkelijke bewoners hier zijn binnengehaald deze gastvrijheid ZO met voeten treden.
Dat mensen hier het vrije woord verkondigen iets waar Nederland altijd om geprezen is en voorloper is geweest in de wereld dat wil men ons afnemen.Ja, dat durf ik hier te stellen. Men wil ons monddood maken.
Velen denken nog steeds zoals ik vóórdat ik van dichtbij had meegemaakt hoe het is om de andere kant mee te maken.
Uit privacy overwegingen kan ik hier net als Flinder niet op ingaan anders denk ik dat jullie met de oren zouden klapperen.
DAAROM ben ik zo fel en daarom vecht ik ook mee zoveel ik kan om dit onrecht te bestrijden waar ik maar kan.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 16:24

Limbogirl en Flinder ik heb een map aangemaakt voor ervaringen en verhalen zo als van jullie.
Schrijf het hier op wij willen graag met jullie mee denken en weten wat we nog niet weten.
Misschien kunnen we deze waarschijnlijk ernstige verhalen ééns bundelen en richting PVV sturen.
Nooit gepakt is altijd mis.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 16:29

Juist Free , ik heb een keer mijn mening geuit , openbaar , ze , de riffers hebben mij persoonlijk bedreigd en als waarschuwing de banden van mijn auto aan flarden gestoken . Ondanks dat , zal ik me kapot vechten om die barbaren een halt toe te roepen en te vechten voor de vrijheid van meningsuiting , ik weet van mezelf waartoe ik in staat ben als het water aan mijn lippen staat , dan interesseert het mij geen moer , ook als ik er alleen voor zou staan en ik heb er meerdere keren alleen voor gestaan , terwijl er Nederlanders toe keken , maar geen poot uitstaken .
Maar wel achter af zeiden , goed joh , jeetje jij hebt lef , ja wij durven het niet , je weet nooit wat ZE gaan doen naderhand , de lafbekken .

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 16:45

Reinier , vraagje , kunnen in die nieuwe map alleen leden toegang krijgen ?

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 16:52

Heel lief Reinier, maar het zou niet het complete verhaal zijn.Ik kan en mag namelijk niet alles vertellen dan zou ik de privacy schenden.
Je hebt geen idee hoe graag ik dit grote onrecht van alle daken zou schreeuwen!
Daarom is de enige mogelijkheid toch mijn mening te ventileren.Veel mensen denken dat je maar domweg ergens achteraan loopt als een kip zonder kop.
Er gaan echter hele drama's aan vooraf en weet je het is in het echt nog veel erger. Maar het is wel een idee en wie weet welke verhalen er allemaal boven komen drijven.
In ieder geval blijf ik me waar ik kan inzetten en ondersteunen al is het alleen via dit soort fora of geestelijk.Voor de mensen in die situaties helpt alles, geloof het maar.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 17:00

flinder schreef:Reinier , vraagje , kunnen in die nieuwe map alleen leden toegang krijgen ?
Flinder ik heb deze map aangepast en is alleen voor leden zichtbaar en ook die kunnen er alleen in schrijven.

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 17:19

Limbogirl schreef:Heel lief Reinier, maar het zou niet het complete verhaal zijn.Ik kan en mag namelijk niet alles vertellen dan zou ik de privacy schenden.
Je hebt geen idee hoe graag ik dit grote onrecht van alle daken zou schreeuwen!
Daarom is de enige mogelijkheid toch mijn mening te ventileren.Veel mensen denken dat je maar domweg ergens achteraan loopt als een kip zonder kop.
Er gaan echter hele drama's aan vooraf en weet je het is in het echt nog veel erger. Maar het is wel een idee en wie weet welke verhalen er allemaal boven komen drijven.
In ieder geval blijf ik me waar ik kan inzetten en ondersteunen al is het alleen via dit soort fora of geestelijk.Voor de mensen in die situaties helpt alles, geloof het maar.
Schrijf wat je kwijt wil en natuurlijk geen namen trouwens we hebben daar ook niets aan.
Ik had meer gedacht aan algemene ervaring bv. zoals Andrea ook heeft mee gemaakt met oa.marokkanen en hoe ze door de rechtbank veroordeeld is het geen ik een grote schande vind naar de eigen bevolking.
Zij heeft alleen maar zichzelf willen beschermen en dat willen die geflipte machtswellustelingen jouw/haar/mij verbieden
Dacht aan bv. hoe die gasten door de overheid en vooral door justitie worden voor getrokken noem het positie gediscrimineerd.
Een soort zwartboek samen stellen met jusitiele misstappen jegens de eigen bevolking noem het de belasting betalers die zeer zwaar worden achter gesteld om het woord discriminatie niet te gebruiken.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 17:32

reinier61 schreef:Flinder jij hebt van mij en denk ook van de rest alle vrijheid je mening en levens ervaringen hier neer te schrijven.
Desnoods maken we daar een nieuw forum voor aan.
Hou je naam uit veiligheid voor je want ik wil zeker niet dat jij in de problemen komt.
Maar echt en dat meen ik laat zo,n gore rif aap bij mij aan de deur komen ze kunnen dan met stoffer en blik de restanten bij elkaar vegen.
Rein dan krijg je nog een aantal "rifapen" voor je deur , vroeguhhhh hadden we voor de veegploeg gastarbeiders ( " rifapen" dus ) , maar de staatspooiers daar zitten tegenwoordig ook al heel wat "rifapen" onder .
Afbeelding

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 11-11-2009 17:35

flinder schreef:Reinier , vraagje , kunnen in die nieuwe map alleen leden toegang krijgen ?
Flinder even 1 hint , log even uit .

En wat je dan nog kunt zien , dat kan iedereen zien .

Ik dacht dat alleen de openbare map , en linken voor iedereen zichtbaar is .

Meer hopenlijk niet , zowel meld het me even per pb .
Afbeelding

Plaats reactie