Als er nu verkiezingen zouden zijn

De vrije schrijvers
Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Als er nu verkiezingen zouden zijn

Bericht door Soef » 13-11-2011 09:41

Ik heb stellig het idee dat de "volkssteun" voor de PVV aan het afbrokkelen is door het niet nakomen van beloftes , en blunders van PVV parlementarieers .

Is dit juist of onjuist , vraag ik me heel veel af .

Dus als er nu verkiezingen zouden zijn wat zou u doen , waar gaat u op stemmen ?

Of stemt u helemaal niet meer etc. etc.

Graag jullie medewerking aan de poll , en vul maar gerust aan hoor .
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 10:08

Ab dit kan je niet serieus bedoelen. Voor die tien mensen die actief op dit

forum deelnemen. Dit is echt belachelijk. Dat je teleurgesteld bent in de PVV

kan ik mij voorstellen. Er zijn legio mensen die altijd maar negatief denken.

Laat dat ook voor jou niet een gewoonte worden. Dan ben je echt verkeerd

bezig.

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 10:12

Ab, besteed ook eens een poll aan de blunders die links ons gebracht heeft.

Het heeft weinig gescheeld of de islamisering had fataal toegeslagen in

Nederland. Had jij als vent in een witte jurk gelopen. hahahaha. En niet te

vergeten de vrouwen gesluierd.

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 10:13

Arend stop even je gevoel en gebruik je verstand kijk wat heeft de PVV. bereikt nagenoeg niets o ja doe onzinnige annimal cops moet engels klinken dan lijkt het nog wat.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 13-11-2011 10:15

Arend juist voor die 10 ( of ietsje meer of minder ) mensen die toch echt hoopvol en fanatiek zijn waren vind ik dit een goede graadmeter .

En ikke negatief , altijd negatief ????

En jij zelf dan Arend , je hebt een aantal vast vooropgestelde meningen en daar valt weinig tot niks aan te tornen dacht ik zo .

Manneke ikke negatief , hou op toch dan had ik op dit forum al lang het stokje hier weg geooid of overgedragen :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus ik ben zeker zeer serieus in deze .

En Arend ik wil ook best een paar oproepjes her en der plaatsen om mee te doen aan deze poll , en de poll in de openbare map zetten hoor .

Zodat iedereen die maar wil mee kan en mag doen , maar dan krijg je weer aanvallen op het forum .
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 10:27

Dit heb ik als PM naar Ab gestuurd en wil het hier ook plaatsen.
PS........ dit is mijn mening en niet dat van een van ons alhier...........



Ik heb mijn stem uitbebracht en wel dat ik niet meer stem.
Het zijn allemaal dictators tirannen machtswellustingen sadisten om het minste of geringste gebruiken ze geweld vullen de eigen zakken maximaal helpen bewust het land naar de verdommenis zetten bewust bevolkingsgroepen tegen elkaar op. JE krijgt steeds meer een spreek verbod en recht op eigen mening enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Is dat voorlopig niet genoeg om NOOIT MEER TE STEMMEN.

Joannes den Hollander
Berichten: 3100
Lid geworden op: 31-10-2009 00:25

Bericht door Joannes den Hollander » 13-11-2011 12:14

Feijenoord, ik heb mezelf tot politieman benoemd, advocaat en rechter.

Ik ben het zat. De politiek doet niets, dus doe ik het zelf.
Ik ben zelf de politiek geworden en heb sinds enkele weken bepaald dat ik zelf de wetten maak. In ieder geval inzake persoonlijke veiligheid

Als iemand aanbelt gaat de deur open en kan hij binnenkomen. De groep of hij alleen zien mij niet. Ik hun wel. Vanachter een kogelwerende deur.

Ongewensten kunnen dus wel naar binnen. Naar buiten breng ik ze zelf. Opgerold in zwarte folie laad ik ze in mijn bus en laat ze verdwijnen.

Mijn huis is inmiddels veiliger dan de gemiddelde kazerne in Nederland.

Ik stem niet meer, alleen op mezelf. :shock:
Pugna Pro Patria

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 13-11-2011 16:12

FEIJENOORD schreef:Ab, besteed ook eens een poll aan de blunders die links ons gebracht heeft.
Arend staat jou ook vrij om dat te doen hoor , go ahead zo ik zeggen
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 16:29

Als ik het allemaal goed begrijp hebben mede forum genoten het allemaal

goed voor elkaar. Ik wacht het af, meestal zijn het praatjes zonder daadjes.

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 17:49

FEIJENOORD schreef:Als ik het allemaal goed begrijp hebben mede forum genoten het allemaal

goed voor elkaar. Ik wacht het af, meestal zijn het praatjes zonder daadjes.
Arend ik heb geen praatjes of wat jij daar onder verstaat en wat jij goed voor elkaar bedoeld snap ik niet maar ja ik heb ook geen titel voor mijn naam.

Het enige wat ik gewoon waarneem dat het hoog bla bla gehalte het niveau heeft van dat incompente CDA

Sorry ik zie het ook niet anders en kijk ook eens de één na de ander gekozen PVV kamer lid haakt af op niveveu gemaante provincie kamer en de ik dacht de eerste kamer ook één.

Wat moet dat voor een indruk achterlaten bij het kiezers volk, bij bij mij in ieder geval nul komma niks.

Het enige waar ze goed in zijn is ruzie maken en verder stop ik met mijn kritiek.

Plaats reactie