Als er nu verkiezingen zouden zijn

De vrije schrijvers
Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 19:07

Ik heb na een aantal uren de stand bekeken van de poll die door een teleurgestelde PVV-er is aangemaakt.

Ruim 37 % is tegen de PVV. Wat een opluchting, want dat betekent dat het met de PVV goed gaat.

Beste reinier, ik heb helemaal geen titel voor mijn naam.

Ik begrijp werkelijk niet jou opmerking.

Ik ben maar een gewone uit de klei getrokken pummel, wel zo is mij verzekerd met een oer hollands gezond verstand.

De vraag is nu; wanneer komt er een poll die de blunders van de linkse kerk aan de kaak stelt.

Of slapen we rustig verder.

Commentaar leveren is terecht, alleen als er redelijke tegen argumenten zijn.

Maar zoals gewoonlijk slaap iedereen, vooral Den Haag.

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 19:17

FEIJENOORD schreef:Ik heb na een aantal uren de stand bekeken van de poll die door een teleurgestelde

PVV-er is aangemaakt. Ruim 37 % is tegen de PVV. Wat een opluchting, want

dat betekent dat het met de PVV goed gaat. Beste reinier, ik heb helemaal

geen titel voor mijn naam. Ik begrijp werkelijk niet jou opmerking. Ik ben maar

een gewone uit de klei getrokken pummel, wel zo is mij verzekerd met een

oer hollands gezond verstand. De vraag is nu; wanneer komt er een poll die

de blunders van de linkse kerk aan de kaak stelt. Of slapen we rustig verder.

Commentaar leveren is terecht, alleen als er redelijke tegen argumenten

zijn. Maar zoals gewoonlijk slaap iedereen, vooral Den Haag.
Arend AUB goed lezen ik had het over mij zelf.
En van jou weet ik bijna niets af want je zou zo maar bouwkundig ingenieur kunnen zijn.
Dus nogmaals goed lezen AUB.

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 13-11-2011 19:51

FEIJENOORD schreef:Ik heb na een aantal uren de stand bekeken van de poll die door een teleurgestelde PVV-er is aangemaakt.

Ruim 37 % is tegen de PVV. Wat een opluchting, want dat betekent dat het met de PVV goed gaat.

Beste reinier, ik heb helemaal geen titel voor mijn naam.

Ik begrijp werkelijk niet jou opmerking.

Ik ben maar een gewone uit de klei getrokken pummel, wel zo is mij verzekerd met een oer hollands gezond verstand.

De vraag is nu; wanneer komt er een poll die de blunders van de linkse kerk aan de kaak stelt.

Of slapen we rustig verder.

Commentaar leveren is terecht, alleen als er redelijke tegen argumenten zijn.

Maar zoals gewoonlijk slaap iedereen, vooral Den Haag.
Arend ik zei al eerder stel jij die poll samen tegen links , wat mij betreft weet iedereen al meer dan genoeg over de wantoestanden van links .

Ik heb dus geen behoefte om een poll op te stellen over de linkse wantoestanden , absoluut NIET omdat ik het met ze eens ben of zo .

Maar gewoon omdat ik hun wanbeleid wel kan dromen , en de rest ook wel lijkt me .

Dus geheel aan jou de eer man
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 20:29

abbeldebabbel schreef:
FEIJENOORD schreef:Ik heb na een aantal uren de stand bekeken van de poll die door een teleurgestelde PVV-er is aangemaakt.

Ruim 37 % is tegen de PVV. Wat een opluchting, want dat betekent dat het met de PVV goed gaat.

Beste reinier, ik heb helemaal geen titel voor mijn naam.

Ik begrijp werkelijk niet jou opmerking.

Ik ben maar een gewone uit de klei getrokken pummel, wel zo is mij verzekerd met een oer hollands gezond verstand.

De vraag is nu; wanneer komt er een poll die de blunders van de linkse kerk aan de kaak stelt.

Of slapen we rustig verder.

Commentaar leveren is terecht, alleen als er redelijke tegen argumenten zijn.

Maar zoals gewoonlijk slaap iedereen, vooral Den Haag.
Arend ik zei al eerder stel jij die poll samen tegen links , wat mij betreft weet iedereen al meer dan genoeg over de wantoestanden van links .

Ik heb dus geen behoefte om een poll op te stellen over de linkse wantoestanden , absoluut NIET omdat ik het met ze eens ben of zo .

Maar gewoon omdat ik hun wanbeleid wel kan dromen , en de rest ook wel lijkt me .

Dus geheel aan jou de eer man

Als je aan een lijst met linkse wantoestanden begint, doe dat maar niet,
daar is het forum te klein voor en ben je volgende week nog met de
lijst bezig

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 13-11-2011 21:25

Maria dat heb ik idd. ook al een keer gedaan dacht ik , iedereen mocht toen aanvullen .

Maar Arend wil zo graag een poll met linkse wantoestanden , van mij mag hij er 1 beginnen hoor .

Net als ieder ander , ik doe het idd. niet om o.a. de reden die jij aangeeft helaas :roll: :roll: :roll: :roll:

Maar als hij zich geroepen voelt , nogmaals Arend Go ahead man :roll: :roll: :roll:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2011 23:11

Ik blijf er bij of je nu je rechter been of linker been breekt het loopt beide k(')t

Soef
opperhoofd
opperhoofd
Berichten: 8912
Lid geworden op: 06-10-2009 16:56

Bericht door Soef » 14-11-2011 09:49

Goede uitspraak Peter , had ik nog nooit van gehoord .

Maar bevat een heel groot waarheidsgehalte :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Plaats reactie