Lid worden , en de voorwaarden hiervan .
Geplaatst: 27-04-2010 20:34
Voor diegenen die lid willen worden van dit forum , even het volgende ;
I.v.m. problemen in het verleden met gebruikers , hebben wij ( de beheerders ) besloten om de regels te veranderen .
En van dit forum een geheel besloten site te maken .
Wij hebben het liefst dat een nieuw lid door een bestaand lid geïntroduceerd word .
Dat gaat veelal als volgt , de geintroduceerde geeft zijn / haar nickname al door aan diegene die hem haar wenst te introduceren .
Deze persoon die u introduceert , meld dat met de gegevens aan 1 van de beheerders .
Vervolgens meld de introducee zichzelf gewoon aan , en het slotje zal spoedig voor de introducee er af gaan .
Nieuwe mensen kunnen zich echter wel aanmelden , maar wij willen eerst van hen wel het e.e.a. weten .
Wij willen geen trammelant of onrust stokerij .
N.l. die onbekende nieuwelingen passen zij wel in ons besloten groepje thuis ?
We hebben een soort ballotagecommissie dus .
Wij zijn een forum wat vrij rechts denkt , en wij denken dan ook dat ( ultra ) linkse mensen zich bij ons niet zo thuis zullen voelen .
Er kunnen dingen staan die door hen als kwetsend etc. beschouwd kunnen worden , deze ( ultra ) linkse mensen gelieve zich dan ook niet aan te melden .
Mocht u zich nu toch aanmelden, dan gelden de volgende regeltjes ;
U meld u zoals voorgeschreven aan als lid , u stuurt even een email aan ;abbeldebabbel@gmail.com met daar in uw aangemelde nickname , motivatie waarom u denkt er bij te kunnen horen etc.
Echter wij ( de moderatoren ) bepalen of u word toegelaten of niet .
Goede mensen laten we ( bijna ) altijd toe .
Mocht u worden toegelaten , dan stelt u zich binnen 24 uur na de toelating even netjes voor aan de andere leden .
Dit kan heel simpel , uw nickname , uw interesses etc.
Doet u dit niet verwijderen wij echt uw net aangemaakte account weer !
Verder verwachten wij van u dat u ook actief gaat deelnemen op het forum .
Dus dat het niet bij dat ene bericht van voorstellen blijft !
Geen gescheld , geen geruzie , en niet te grof in woordgebruik naar andere forum leden en of moderators / beheerders .
Men gaat niet elders zeuren , klagen of aangeven wat er op onze site vermeld staat .
Hiervoor benadert men 1 der beheerders .
Hun uitslag is altijd bindend , bevalt u het niet "u bent vrij om te vertrekken "
Als een der ( nieuwe ) leden door de rest , of door 1 der beheerders als een storende factor word gezien , zullen we eerst kijken of er "iets" geregeld kan worden .
Lukt dit niet zullen we de persoon verzoeken , zijn / haar lidmaatschap op ons forum te beëindigen .
Lukt dit niet dan zullen we een ip ban uitdelen , hierover is dan ook NIET meer te discussieren .
Lange afwezigheid meld dit even aan ons .
Non actieve leden zullen we verwijderen .
I.v.m. problemen in het verleden met gebruikers , hebben wij ( de beheerders ) besloten om de regels te veranderen .
En van dit forum een geheel besloten site te maken .
Wij hebben het liefst dat een nieuw lid door een bestaand lid geïntroduceerd word .
Dat gaat veelal als volgt , de geintroduceerde geeft zijn / haar nickname al door aan diegene die hem haar wenst te introduceren .
Deze persoon die u introduceert , meld dat met de gegevens aan 1 van de beheerders .
Vervolgens meld de introducee zichzelf gewoon aan , en het slotje zal spoedig voor de introducee er af gaan .
Nieuwe mensen kunnen zich echter wel aanmelden , maar wij willen eerst van hen wel het e.e.a. weten .
Wij willen geen trammelant of onrust stokerij .
N.l. die onbekende nieuwelingen passen zij wel in ons besloten groepje thuis ?
We hebben een soort ballotagecommissie dus .
Wij zijn een forum wat vrij rechts denkt , en wij denken dan ook dat ( ultra ) linkse mensen zich bij ons niet zo thuis zullen voelen .
Er kunnen dingen staan die door hen als kwetsend etc. beschouwd kunnen worden , deze ( ultra ) linkse mensen gelieve zich dan ook niet aan te melden .
Mocht u zich nu toch aanmelden, dan gelden de volgende regeltjes ;
U meld u zoals voorgeschreven aan als lid , u stuurt even een email aan ;abbeldebabbel@gmail.com met daar in uw aangemelde nickname , motivatie waarom u denkt er bij te kunnen horen etc.
Echter wij ( de moderatoren ) bepalen of u word toegelaten of niet .
Goede mensen laten we ( bijna ) altijd toe .
Mocht u worden toegelaten , dan stelt u zich binnen 24 uur na de toelating even netjes voor aan de andere leden .
Dit kan heel simpel , uw nickname , uw interesses etc.
Doet u dit niet verwijderen wij echt uw net aangemaakte account weer !
Verder verwachten wij van u dat u ook actief gaat deelnemen op het forum .
Dus dat het niet bij dat ene bericht van voorstellen blijft !
Geen gescheld , geen geruzie , en niet te grof in woordgebruik naar andere forum leden en of moderators / beheerders .
Men gaat niet elders zeuren , klagen of aangeven wat er op onze site vermeld staat .
Hiervoor benadert men 1 der beheerders .
Hun uitslag is altijd bindend , bevalt u het niet "u bent vrij om te vertrekken "
Als een der ( nieuwe ) leden door de rest , of door 1 der beheerders als een storende factor word gezien , zullen we eerst kijken of er "iets" geregeld kan worden .
Lukt dit niet zullen we de persoon verzoeken , zijn / haar lidmaatschap op ons forum te beëindigen .
Lukt dit niet dan zullen we een ip ban uitdelen , hierover is dan ook NIET meer te discussieren .
Lange afwezigheid meld dit even aan ons .
Non actieve leden zullen we verwijderen .